Ga naar inhoud

Philips DVDR 3360H heeft kuren.


Aanbevolen berichten

Ik heb een Philips DVDR3360H die de laatste tijd kuren vertoont. Geregeld blijkt na het schrijven vanaf de harde schijf van de satelliettuner danwel van de Philips zélf dat de DVD(+R) niet bruikbaar is. In de functie waarin de inhoud van de DVD wordt aangegeven, is dat dan VideoTS, ipv de opgenomen onderdelen. Somds wordt een DVD zelfs niet eens meer herkend; apparaat blijft dan searchen. Of vermelding dat het medium niet ondersteund wordt, en dat soort onzin. In dat geval lopt de zaak ook meestal vast; stekker eruit en hopen dat de lade bij restart wél pen wil. Zou het helpen als ik de DVD-speler zélf, hetgeen een gewone interne speler lijkt, omwissel? (Uiteraard geen Philips meer; zoveelste probleemapparaat van Philips; komt bij mij niet meer in huis).
Link naar reactie
Als ze gebraden worden zullen die DVD's inderdaad niet werken :D Het gaat dus niet om een interne DVD-brander in een PC, maar om een stand-alone apparaat bij de TV. Ik neem aan dat je inderdaad bedoelt dat ik dáár een nieuwe brander in zet. Blijft nog de vraag of dat zal helpen of dat het een sofwarematige kwestie is van dat apparaat. En wat daaraan te doen? NB: firmware update poosje terug maakte geen verschil.
Link naar reactie
Lijkt me een vuile lens vroeger had jeCDtjes met een borsteltje erop om de leeskoppen schoon te maken, maar ik weet niet of die nog in de handel zijn. Als t probleem zich vaker voordoet is jouw eigen idee ( vervangen ) ws de beste optie. Bij mij is op dit moment mijn ideeenbus leeg, sterkte Anjo
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...