Ga naar inhoud

Denon ADV-700 doet raar


Aanbevolen berichten

Wij hebben een Denon ADV-700 5.1 alles in een systeem laat maar zeggen, maar die heeft de laaste weken als last van kuren. Vorige week deed de radio het bijvoorbeeld niet, maar de DVD weer wel. Zo wisselde dat elke dag eigenlijk. Heel raar. Dan deed alles het weer, maar sinds vandaag heeft hij het helemaal begeven lijk het wel. Display en alles werkt gewoon, maar op welke modus ik hem ook zet er komt geen geluid uit. Ik heb alle sterkers opnieuw aangelosten, de instellingen opnieuw gecheckt, maar tevergeefs. Nu kan het best zo zijn dat ie het morgen wel weer doet, maar het hoort iedergeval niet. Heeft er iemand nog suggesties wat ik kan proberen of oplossingen? De website van Denon maakt mij niet veel wijzer.
Link naar reactie
Ik snap echt niks meer van dat ding. Hij pakt het geluid af en toe als die op 'virtual'staat, maar dat is maar 2.1 geluid. Ik heb wel 5x die handleiding doorgespit en 10x alles geprobeerd. Helpt niks. Krijg er werkelijk de scheit van. Waarom werkt die eerst helemaal goed en nu niet meer? Waarschijnlijk weten jullie het ook niet en zal ik ermee terug naar de winkel moeten...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...