Ga naar inhoud

Hoe brand ik een spel van 6GB op dvd?


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik heb het spel Assassins Creed nu al een tijdje op mijn computer staan, en ik zou het graag willen branden. Het is een .MDS bestand en kan gebrand worden met o.a: Alcohol 120%, DVD Decrypter. Het enige probleem is, dat het spel 6GB is. Hoe kan ik dit spel op DVD branden? Zijn er grotere DVD's en zoja, kan iedere brander op die DVD's branden? Alvast bedankt, Knakkerr
Link naar reactie
er zijn verschillende mogelijkheden: 1. Brand op een dual layer dvd, dit gaat niet altijd goed.. 2. Met een aantal programma's zoals winrar kun je de file opsplitsen in een aantal kleinere files. Deze kun je dan branden op 2 dvd's. Zo doe ik het meestal. 3. De prijs per gigabyte branden is vrij duur, ik heb een aantal usb schijven en daar kopieer ik mijn bestanden vaak op (img en MKV bestanden groter dan 5 gig). 4. Het spel kopen!
Link naar reactie
[quote:6b42016b05="stee0036"]er zijn verschillende mogelijkheden: 1. Brand op een dual layer dvd, dit gaat niet altijd goed.. 2. Met een aantal programma's zoals winrar kun je de file opsplitsen in een aantal kleinere files. Deze kun je dan branden op 2 dvd's. Zo doe ik het meestal....[/quote:6b42016b05] Hmm.. okej, kan elke brander op een Dual Layer DVD branden? En als je het met Winrar opsplitst, kan de computer het spel dan nog wel lezen?
Link naar reactie
[quote:98be6dd055="Jax Dryke"]google eens op dvddecrypter. alcohol 120% gebruik ik al jaren niet meer. dvd decrypter brandt alles wat ik wil, SL of DL dvd's. moet je bij installeren van het programma er WEL voor zorgen dat je de updates NIET wilt hebben (dus op NO klikken), anders krijg je spyware van de RIAA e.d.[/quote:98be6dd055] Volgens mij is DVD Decrypter alleen voor beeldmateriaal en niet voor data DVD's. Als je de game alleen voor backup doeleinden op een DVD wil branden kan je het beste zoals eerder genoemd via Winrar de ISO file in meerdere stukken hakken en op twee DVD's branden. Als je de game ook van de DVD wil gaan spelen zal je wel een DL DVD moeten hebben.
Link naar reactie
[url=http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/bGNkaZiTmJnK/viewproduct/ASUS_DRW1608P3S/] Hier [/url] kan je kijken welke schijfjes je brander ondersteunt, DL betekend Dual Layer, dus let daar op. Het geeft ook de schrijfsnelheid aan, een schrijfsnelheid van 0 betekend dat het niet werkt, een kruisje ook niet. Zo te zien werken niet alle DL's erin. Groeten Torrentus Edit, Zo te zien kan hij alleen met volgende schijfjes overweg: Philips 2.4X DVD+R DL Imation 2.4X DVD+R DL
Link naar reactie
nadeel is dat DL dvd's te vaak fouten maken en te duur zijn. een usb stick is denk nog goedkoper en gezien de prijs van een legale versie zie ik hoe dan ook geen reden hem te branden. als het de moeite van het hier posten en branden allemaal waard is, is het dan niet 2 tientjes waard die naar de makers gaan *houd zichzelf voor geen preek over piracy af te steken*
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...