Ga naar inhoud

Probleem geluidskaart


Aanbevolen berichten

Motherboard: Manufacturer: ASUStek Computer INC. Hallo, Ik heb een probleem met het geluid van mijn pc, een HP pavilion a460. Van de een op de andere dag kwam er opeens geen (of soms heel zacht, nauwelijks hoorbaar) geluid meer uit de boxen van mijn pc, boxen zijn ingebouwd in bijhorend HP beeldscherm. Heb boxen en geluidskabeltje uiteraard eerst getest en deze bleken in orde te zijn. Ook heb ik andere boxen op de pc aangesloten maar zonder positief effect. Er werd mij in een pc winkel aangeragen om eerst drivers te instaleren voordat ik zou overgaan op het aanschraffen van een nieuwe geluidskaart. Ik weet echter niet welke drivers ik moet instaleren. Kan iemand me hierbij helpen? Alvast bedankt. Model: Kamet2 2.01 Chipset: VIA KM400 Rev. 00 Southbridge: VIA VT8237 LPCIO: Winbond W83697HF BIOS: Brand: Phoenix Technologies, LTD Version: 3.10 Date: 11/01/2004 Graphic Interface: Version: AGP version 3.0 Transfer Rate: 8x Max. Supported: 8x Side Band: enabled
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...