Ga naar inhoud

mini sateliet boxjes met goed geluid


Aanbevolen berichten

Hey hallo. Ik heb een hele mooie TV, met daarbij een oude (9,5jr) maar zeer goed werkende Cambridge (nog van voor creative cambridge overnam) subwoofer. Hier had ik sateliet boxjes bij, maar die heb ik volgens mij in 2003 al opgeblazen. Sindsdien heb ik hier twee 41jr oude boxen op aangesloten van het merk HiFi. Deze geven echt werkelijk waar mega goed geluid, maar nu het probleem: Ik heb een leuke TV meubel voor mijn plasma tv gezien, en daar moet naast de TV ook de HTPC op. Dan is er geen plaats meer voor de boxen. Want die zijn niet zo klein. Nu wil ik daar eigenlijk weer sateliet boxjes bij hebben, maar een ritje naar de lokale geluidsboer leverde een goedkoopste offerte op van maar liefst 58 euro per satelietboxje. Dat hoeft voor mij dus niet. Mijn vraag is dan: Wie weet (mag online) een winkel waar ze los satelietboxjes verkopen zonder actieve subwoofer voor een niet al te dure prijs, maar welke wel via zo'n rood/wit (of zwart/rood) draadje wordt aangesloten? Alvast hartelijk dank.
Link naar reactie
Je zou eens bij de Kringloopwinkel kunnen kijken. Ik zie regelmatig setjes passeren. Wat betreft die 58 euro, dat vind dat bedrag zelf wel meevallen. Echt goede luidsprekers kosten vaak meer. Wil je kwaliteit of is beetje geluid voldoende? Wil je veel volume of niet? Groot nadeel van kleine boxjes is dat die meestal nergens naar klinken. Het gebied tussen sub en pakweg 200-300Hz is vaak nogal afwezig. Voor een stevig geluid gaat een enkele luidspreker al gauw rammelen.
Link naar reactie
Ik heb het al opgelost door Bluetooth Speakers bij BTO te bestellen. Gisterochtend besteld, vandaag opgehaald. Deze heb ik bij mij PC gezet. [img:38e8a00041]http://www.bto.eu/images/AF-2121BT_white_600.jpg[/img:38e8a00041] http://www.bto.eu/html/configureer.asp?PartnerID=1&DisplayPartnerID=1&ProductID=387&lang=nl --- De Z-2300 die bij mijn PC stond, staat nu bij de TV :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...