Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Het wordt eindelijk tijd om ook eens een HTPC te gaan bouwen. Na lezen en nog eens lezen ben ik tot het volgens lijstje gekomen. 1. Antec Fusion Remote Black (E139,90) 2. Be quiet! BQT E6-350W (E47,90) 3. ASUS P5N7A-VM (E104,90) 4. Core 2 Duo E7300 (E109,90) 5. Ninja Mini (E29,90) 6. Corsair TWIN2X4096-6400C5 (E49,90) 7. Samsung SH-D162D (E15,90) 8. Samsun HD103UI 1TB 5400 RPM (E83,90) 9. Asus EN8400GS/Silent/HTP (E38,90) 10. Nog een dual TV Tuner kaart. Is dit een redelijk systeem ?. Of te zwaar.. Graag jullie reacties. Er komt tijdelijk een losse video kaart (9) in te zitten om de de set eerst op mijn oude CRT te laten werken. Het bord heeft geen S-video uit. Om deze reden zit er ook nog geen Blue-Ray in, deze zal er later ook nog wel komen. Ik zit nog wel in maag het de TV kaart.. Ik zie zoveel merken, wat is nu een goede en werkt ook prima met Vista samen.. Het moet in elk geval wel een dual tuner zijn, wil graag twee programma's kunnnen opnemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...