Ga naar inhoud

Miele W2515 motor defect


miele-1

Aanbevolen berichten

Miele service is langs geweest om naar defecte wasmachine (W2515) te kijken. Blijkt dat er een nieuwe motor in moet (na 9 jaar, gaan toch niet allemaal zo lang mee als ze zeggen.. :S). Iets met de veldwikkeling die defect is (koperen draad die ervoor zorgt dat de trommel kan draaien). Kan ik niet ALLEEN dit onderdeel vervangen ipv een nieuwe motor a EUR640 zoals de monteur aangaf?
Link naar reactie
Ja je kan er gewoon een mrt 36 indoen soms moet je iets van de stekkertjes wegsnijden maar verder lukt het gewoon Je kan ook al het plastic werk over zetten incl koolborstels Ik woon in Zaanstad Maar aangezien in hier eigenlijk zoveel mogelijk anoniem wil blijven aangezien ik geen problemen hiermee wil krijgen Op marktplaats staan best veel aanbieders van motoren of zoek een defecte machine bijv met een gebroken trommels daar is de motor zeker nog goed van Je kan ook een informeren bij de Miele speciaalzaak in Zaandam ( is soms heel goedkoop) Of Miele witgoedcenter Amsterdam
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...