Ga naar inhoud

Logitech z-5500 op Laptop en Desktop; via digitaal+analoog?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik heb een vraag waar ik niet uit kom. Ik schaf een dezer dagen de z-5500 speakers van logitech aan, om naar muziek te luisteren, te gamen en films mee te kijken. Ik bezit een laptop zonder optische uitgang, waar ik wel mijn games op speel. (HP pavilion dv9000) Ik bezit een desktop zonder optische uitgang, waar ik waarschijnlijk mijn dvd's op zal willen spelen. Nu vraag ik mij af of het mogelijk en handig is om een optische uitgang in mijn desktop te installeren, en bepaalde software, om daarmee de dvd's te spelen. En daarnaast welke geluidskaart voor mijn laptop het beste is: ik denk aan de x-fi xtreme audio notebook kaart van creative, maar weet niet of dit de beste en voordeligste in zijn soort is. Mijn vragen zijn dus als volgt: -Is dit een handige opstelling? - Zo ja, welke hardware moet er in mijn PC, en welke software, om van de decoder uit de boxen gebruik te maken? - En welke kaart is het beste voor mijn laptop? Voor mijn PC wil ik de prijs en hardware zo goedkoop mogelijk houden, maar het geluid optimaal, en voor mijn laptop wil ik vooral het beste geluid hebben. Alvast vriendelijke bedankt.
Link naar reactie
De X-fi geluidskaarten, zijn de beste entertainment kaarten die er zijn. Verder zul je hoogstwaarschijnlijk in je computer ook een x-fi geluidskaart moeten installeren. Ik weet niet of die een optische uitgang hebben, de duurdere met externe haven wel. Digital in/out is dat hetzelfde als optisch?? Waarschijnlijk ondersteunen de logitech speakers analoog en digitaal, dus op zich maakt het niet zoveel uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...