Ga naar inhoud

Wat zie ik over het hoofd?


Aanbevolen berichten

Ik heb met mijn oude videokaart perfect films af kunnen spelen op mijn tv. Nu heb ik een nieuwe kaart, Nvidia GForce 7600 GS, en wat ik ook doe en welk programma( Power Dvd, Win dvd) ik ook gebruik, het beeld wordt niet weergegeven op de tv, maar wél op de pc. Geluid doet het wel op de tv. Het moet ergens een instelling zijn, maar ik kom er niet uit. Is er iemand die weet waar ik moet zoeken?? Tv en pc zijn verbonden met een s-videokabel, pc heeft windows xp home.
Link naar reactie
En toch....... het is in het verleden mogelijk geweest op allebei de schermen hetzelfde beeld te krijgen. Ik hoorde iets over overlay?? Ik heb geen idee wat het is, maar ik zou toch niet steeds om moeten schakelen tussen de tv en pc? Ik wil het beeld graag op beide apparaten, gewoon gekloond, net als vroeger.................
Link naar reactie
dat is wel mogelijk dan moet je goed zoeken bij de instellingen van je nieuwe kaart. je kan ook bij geavanceerd het tabblat probleem oplossen selecteren en de schuifregelaar die je daar ziet op Geen zetten, dan zie je ook beeld op bijde schermen maar dit gaat weer ten goede aan bijvoorbeeld spelletjes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...