Ga naar inhoud

Finale: Logitech Z-4 Vs. Logitech Z-3e {vote!}


Aanbevolen berichten

Okee ik heb weer een nieuw plan. Of de Logitech Z-4, of de Logitech Z-3e.. Ze hebben het zelfde vermogen alleen de z-4 is beter bij te stellen omdat de bas regelaar in de afstandbediening zit en je dus niet onder je bureau hoeft te kruipen. En hij ziet er mooier uit. Sommige zeggen dat hij ook van betere kwaliteit is.. Hij is €16,- duurder.. De Z-4 is €81,- De Z-3e is €65,- Het is een nieuwer model en schijnt beter uit te komen als je wat rustigere muziek luisterd zoals klasiek.. Ik twijfel tussen deze omdat er niet HEEL veel verschil tussen beide systemen zit. Maar de prijs verschilt ook niet heel veel. Z-4: [img:69b1dcdd18]http://images.kieskeurig.nl/images/product_big/BD7FA80EFCEA39FAC125721E0048C23C_big.jpg[/img:69b1dcdd18] Z-3e: [img:69b1dcdd18]http://images.kieskeurig.nl/images/product_big/73D05F9896E859CCC125721E0048C266_big.jpg[/img:69b1dcdd18] Als jullie moesten kiezen tussen de Z-4 of Z-3e, welke zouden jullie nemen??
Link naar reactie
Basregeling op de afstandsbediening is wel makkelijk ja. Maar aan de andere kant zul je de bas waarschijnlijk niet constant anders instellen. Verder zal er niet zoveel verschil in geluid zitten. Wat staat beter op je bureau? :D OK, review gevonden. Lees dit maar eens: http://www.pcmweb.nl/hardware_review.jsp?productid=1868
Link naar reactie
Het slechtste lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk.. Maar goed, heb even in de winkel getest met jullie votes in mijn achterhoofd. De Z-3e kwam er bij hardcore e.d. beter uit. De z-4 bij tv en andere muziekstijlen beter. En omdat ik een allrounder ben heb ik dus toch maar gekozen voor de z-4! Bedankt allemaal! :)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:da804944cd="gerben"]Dan moet je ook even vertellen waar. Want dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.[/quote:da804944cd] O, sorry... :oops: In september 2004, blz. 30. Ze hebben daar 7 2.1 systeempjes getest. De logitech z3 staat op de 5e plek, met alleen het uiterlijk als pluspunt ongeveer. Het geluid is te helder, en het vervormd al snel. Met de volumeknop halfopen wordt je getrakteerd op een kraakfestij... Op de eerste plaats staat: Terratec HomeArena TXR 335 op de tweede plaats: Philips mms430 3e: Creative Travelsound 200 4e: Hercules xps2. 100 silver. en dan 5e logitech 6e: weerr een creative 7e een ozaki.
Link naar reactie
[quote:73161c42be="Tomboco"]Okee dankje allebei! Matel goed review van je.. Hmm dat de z-3 een betere bas heeft en veel harder kan is jammer.. Had gehoopt dat die een stuk mooier was. Maar goed dan ga ik denk ik toch maar voor de Z-3e, omdat die harder kan en omdat er niet veel verschil in zit.. BUT KEEP VOTING![/quote:73161c42be] Als het hard moet dan had je beter een Z2300 kunnen kopen :p Maar die Z4 is inderdaad wel een goede set, komt wel aardig goed uit de testen zoals je hebt gezien. De zware bass is trouwens niet altijd lekker, ik draai bij normaal zachtjes muziek luisteren de bassknop van mijn Z2300 naar het minimum toe omdat het anders teveel dreunt t.o.v. de sattelieten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...