Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hoi iedereen, Ik heb me een philips dvp5140 gekocht en vindt het een zeer goeie standalone dvd/dvix player !! Een ding ergerde me erg en dit was de slechte kleur van de ondertitels ( licht grijs met donkere achtergrond ) , ik vond dat allemaal zeer moeilijk om te kijken en heb geloof me of niet de oplossing gevonden hier voor en nu speelt mijn philips divx player perfect leesbare ondertitels in wit !!! hier voor heb ik een firmware update gedaan met een zelfgemaakte update cd ,, bestand afhalen en bin bestandje branden ( nero of zo ) Eens gebrand de cd ip player steken en doen wat er op u schem komt, eens hij klaar is komt de cd er zelf uit maar LAAT LADE MINUTEN OPEN !!!!!!!! als hij klaar is zal de lade zelf sluiten ! Voila u speler is nu klaar om divx af te spelen met dvd lookalike ondertitels ! hier is de firmeware !! http://www.savefile.com/files/502778 groetje's en laat me weten wat je ervan denkt , angeldust :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...