Ga naar inhoud

Van MPEG4 naar MP3


Aanbevolen berichten

Via itunes koop ik soms liedjes. Via REALplayer zou ik deze liedjes op mijn mobiel (Treo) kunnen zetten, maar zodra ik dat doe krijg ik de melding dat die actie niet kan omdat het bestandsformaat niet herkent zou worden. Ik denk dus dat ik de liedjes (nu MPEG4) naar bijvoorbeeld MP3 of zo moet omzetten. Hoe doe ik dat?
Link naar reactie
Gerben en Tomtom 137 bedankt. Ik heb idd de aanwijzingen gevolgd en in i-tunes de optie gevonden. Ter aanvulling; eenmaal de codering op MP3 gezet zou je, in theorie, via Advanced de selectie naar het gewenste bestandsformaat moeten kunnen converteren. Echter, de muziekbestanden blijken beveiligde bestanden te zijn. Te zot voor woorden denk ik, ik heb ze immers 100% legaal verkregen. Blijkbaar denkt Apple/Itunes daar anders over en zal je, als je geen I-POD gebruikt vooraf het gewenste formaat moeten instellen. Achteraf werkt dat in ieder geval niet met I-Tunes. Tenzij ik iets over het hoofd zie, wordt ik dus wederom in de hack en crack hoek gedrukt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...