Ga naar inhoud

DVD-RW wissen lukt niet meer op stand-alone recorder.


Aanbevolen berichten

Ik heb 3 dvd-rw`s van Platinum (4 speed) gekocht, en had verder geen problemen, tot nu! Ik gebruik ze voor de Pioneer DVR-5100 (standalone), de Pioneer DVR-520 (standalone), en ook op de pc (met branders van Pioneer (106 & 109), en een Sony dw-g121a). Nu heb ik plotseling problemen met het initialiseren op de DVR5100. Deze geeft dan de melding dat deze niet succesvol kon initialiseren! Doe ik dit op de DVR520, dan gaat het wel goed. Maar als ik hem dan weer wil gebruiken op de 5100, dan kan hij hem niet gebruiken. Ik heb ze gewist (en voor zover mij bekend is ook het booktype gereset) op de pc (met Alcohol 120%, Nero & DVDdecrypter), en dat gaat prima , maar ik kan ze niet meer gebruiken op de 5100. Als ik een Traxdata (2 speed) die op de zelfde apparaten gebruikt wordt voor verschillende doeleinden, dan kan ik deze wel succesvol initialiseren, en gebruiken! Ik weet niet meer wat ik kan doen om ze weer bruikbaar te maken! Weet iemand van jullie misschien een programma waarmee ik ze geheel kan resetten of iets dergelijks? Ik hoop dat het chaotische verhaal een beetje te volgen is, anders lees ik het hier wel. Ik heb er voorheen geen problemen meer gehad, wat er ook op de dvd`s gezet werd, en op welk apparaat dan ook.
Link naar reactie
Had ik ook aan gedacht, maar de schijf word gewoon gelezen. Gekker nog, Als ik de schijf wil initialiseren, en het mislukt, da zou je verwachten dat de opnamen die erop stonden, gewist zouden zijn. Maar als ik de schijf uitwerp, en weer laad, dan staan ze er nog gewoon op. Ik heb nog meer discs van dit type/merk, en daar heb ik geen last mee. Ik neem dus aan dat het ergens in het uitwisselen an de schijven van de pc naar de recorders en weer terug zit. En zoals ik al meldde, de traxdata disc die ik heb, werkt perfect op de 5100, dus kan het niet aan de recorder liggen (lijkt mij). Tips etc. blijven dus welkom.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...