Ga naar inhoud

"Samensmelten" MP3


Aanbevolen berichten

Hoe en waarmee kan ik van pakweg 100 mp3-tjes [b:970c04a12c]ÉÉN[/b:970c04a12c] mp3 maken? Dus eigenlijk 1 track met behoud van pauzes tussen de nummers. Het zelde geld voor te rippen CD's (waarbij ik eerst omzetten naar wave file en vervolgens mp3 liever niet gebruik) B.v.d. voor reactie Henk.
Link naar reactie
Ik heb stable version Stable: 1.2.4 (windows) geprobeerd, maar om de een of andere rede vertikt dit te doen wat ik wil. Ik zal wel wat over het hoofd zien, maar na importeren van bijvoorbeeld 4 mp3-bestanden zie ik geen mogelijkheid om ze als 1 bestand weg te schrijven. Alles selecteren en vervolgens exporteren als mp3 (lame-plug zit er in) levert alleen een MP3 van de eerste op. (in de tusentijd heb ik wel een paarhonderd tijdelijke bestanden) Er wordt wel gemeld dat het als 1 mp3 bestand wordt weggeschreven. Bij de gereedschappen kan ik zo 1,2,3 ook niets vinden om die sporen makkelijk aan elkaar te "lassen". Ik heb voorlopig niet echt veel tijd om een en ander aan nauwkeurigere studie te onderwerpen (als dit al helpt :wink: ) omdat ik binnenkort zonder computer een hele poos over de grens warmte voor mijn oude botten ga vergaren :D Bedankt voor de moeite.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...