Ga naar inhoud

ASX bestanden downloaden


Aanbevolen berichten

Ik wil graag het filmpje van de Ketchupsong downloaden op mijn computer zodat ik niet steeds IE open hoef the hebben. Maar het lukt me niet.:( Het is een ASX bestand, en ook tijdelijk slaat hij niets op op mijn harde schijf. Ik zocht naar *.asx, nadat ik de video compleet gezien had. http://home.planet.nl/~choncoop/nick/Videoclips/v024.htm Kan iemand mij helpen? Erg bedankt.
Link naar reactie
Via p2p-netwerken zoals je die kunt benaderen via bijv. LimeWire kun je dergelijke populaire videoclips ook terugvinden in MPG, WMV of AVI-formaat. En als het niet lukt moet je mij maar ff een PM sturen, dan regelen we wel wat. :wink: Het nummer van die drie Spaanse sn*llen (soort K3, maar dan zonder enige uitstraling) is trouwens een heel zwak aftreksel van het Rappers' Delight van de SugarHill Gang: i said a hip hop the hippie the hippie to the hip hip hop, a you dont stop the rock it to the bang bang boogie, say up jumped the boogie to the rhythm of the boogie, the beat tegenover: Aserejé, ja deje tejebe tude jebere sebiunouba majabi an de bugui an de buididipí Maar dat terzijde. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...