Ga naar inhoud

beetje raar probleem


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb gister een NEC 3550 DVD-brander gekocht, deze heb ik aangesloten op dezelfde kabel als mijn IDE hd. Op dat moment had ik dus: mobo IDE Poort 1: HD en DVD-brander mobo IDE Poort 2: DVD-speler en CD-rw-brander Compu opstarten, wilde hij ineens me IDE HD controleren op 'consistentie' (Geen id wat dit is) in zo'n blauw scherm, heb ik hem laten doen (het werd me afgeraden om het te stoppen). Eenmaal klaar stond mijn pc vast, dus ik had ge-reset, en wilde hij weer controleren, heb ik dus geannuleerd. Eenmaal in windows gaf hij netjes aan 'nieuwe hardware gevonden' en ik kon hem gewoon gebruiken. Toen kwam het grote moment, om te kijken of hij het nog steeds goed deed als ik hem resette. Niet dus... Ik kreeg een waarschuwing: Select proper boot media or insert boot media. Dus ik windows cd-tje erin doen, dezelfde fout Zo leeg mogelijk opgestart, nog steeds hetzelfde, bios gecheckt, alles goed, nu vond hij wel de windows cd Uiteindelijk heb ik windows opnieuw geinstalleerd, en doet alles het perfect... maar wat had ik nou fout gedaan? Waarom liep ie ineens zo te zeiken over n nieuwe dvd-brander? Heb er geen software bij gekregen, en toen ik hem erin deed stond mijn pc gewoon uit.[size=18:6c27ddeb3e][/size:6c27ddeb3e]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...