Ga naar inhoud

logitech z-5400


Aanbevolen berichten

ik heb een vraagje, ik heb nu een creative audigy 2 en een creative inspire 5100. Nu kijk ik graag dvd's en wil ik graag dts geluid, dus zit ik te denken om de z-5400 te bestellen. Nu zit je alleen altijd te emmeren met de lengte van de achterspeakers. Ik weet wel dat de z5450 draadloos is, maar die zit iets te hoog voor mijn budget, ik kan alleen nergens vinden hoe lang de kabels zijn van de speakers van de z-5400. kan iemand dat mij vertellen? en is mijn geluidskaart geschikt of kan ik beter de audigy 4 aanschaffen, heb deze in oem versie bij een winkel bij ons in de buurt gezien, www.hardwareoutlet.nl hopelijk dat jullie mij verder kunnen helpen. alvast bedankt.
Link naar reactie
bedankt, ik heb mijn creative inspire 5.1 5100 proberen te verlengen alleen dan kwam er amper geluid uit de speaker. Zover ik weet kan de creative audigy 2 dat idd alleen moet je dan een s/pdif kabel aanschaffen. weet iemand toevallig hoeveel meter er standaard aan die speakers zit? nogmaals bedankt voor de info.
Link naar reactie
[quote:97cc17525f="roijackers"]bedankt, ik heb mijn creative inspire 5.1 5100 proberen te verlengen alleen dan kwam er amper geluid uit de speaker. Zover ik weet kan de creative audigy 2 dat idd alleen moet je dan een s/pdif kabel aanschaffen. weet iemand toevallig hoeveel meter er standaard aan die speakers zit? nogmaals bedankt voor de info.[/quote:97cc17525f] Dan heb je tog wat verkeerd gedaan want voor die paar meter extra ga je geen verschil merken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...