Ga naar inhoud

Versterker aansluiten op mijn pc


Aanbevolen berichten

[quote:14ee551c71="J. de Boer"][quote:14ee551c71="Interficior"]12 euro (voor 1 meter) En nee het was totaal niet nodig maar ik wilde gewoon een geile kabel hebben ......[/quote:14ee551c71]Wat bedoel je daar in vredesnaam mee?[/quote:14ee551c71] Dat Interficior imo niet eens zo'n dure kabel nodig heeft, maar er toch maar voor gegaan is.
Link naar reactie
[quote:8598fa4905="J. de Boer"]Dat snap ik ook wel, maar ik viel over de vreemde woordkeus. Net als in een ander bericht in dit topic waar iemand het heeft over k** kabeltjes. Een beetje beschaving graag![/quote:8598fa4905]Ik ga denk ik teveel om met de mensen van GoT en zit teveel in de IRC kanalen daar. Daar is het al gewoon 'normaal' om dat wordt gebruiken om iets aan te geven dat het iets moois is, of iets erg goed is. Zo ook een geile functie op een apparaat of ach, genoeg voorbeelden te vinden, als voorbeeld doe ik maar [url=http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/19292643]hier[/url]. Maar ik bedoelde het niet zoals U zou denken!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...