Ga naar inhoud

opslag capaciteit mp3 op een cd rom


Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal audioboeken die ik graag op een cd rom wil zetten. Het zijn mp3 files. Nu heb ik voor bijna 600 mb's aan "boeken" op een cd rom geplaatst. Is dit te veel? Mijn "Bose" (321 systeem) kan mp3 files lezen, maar met deze hoeveelheid blijft hij zoeken. Ook mijn pc (512 mb intern geheugen) blijft zoeken indien ik met "computer" de inhoud wil opvragen. Een audioboek van 25 mb werd direkt herkent. Kan het zijn dat er gewoon te veel aan mb's opgeslagen zijn (we praten gauw over 40 uur luisterplezier). Wie weet het antwoord voor deze :oops: "beginnende audioboekbrander" :oops:
Link naar reactie
Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Hoeveel bestanden (heoveel boeken) zijn het? Zeker de verkenner kan gewoon elke grootte aan, als ik een film heb gebrand van 800 MB zie je het ook meteen. Ook heb ik wel eens een mp3 file van 150 MB op cd gezet van anderhalf uur; geen problemen. Het enige wat misschien moeite oplevert is [u:bc2cecca16]veel[/u:bc2cecca16] bestanden, bijvoorbeeld 2000 foto's. Dan duurt het in de verkenner een paar seconden langer. Ik vind het vreemd dat je "Bose" ze niet afspeelt. Misschien zijn de files corrupt of heb je verkeerd gebrand?
Link naar reactie
ik heb op m'n kamer ook een simpel standalone DVD-speler van Daewoo en die kan met mp3 en jpeg maar 200 bestanden [b:9f16f7fe73]per map[/b:9f16f7fe73] lezen, als er meer bestanden in een map staan worden die niet meer weer gegeven. Ik weet niet of die bose van jou ook mappen ondersteund, maar anders is de oplossing simpel: maak gewoon mappen aan en zet daar per map iets van 180 bestanden in ofzo. Dan maak je die cd ook meteen overzichtelijker.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...