Ga naar inhoud

Maker van DVD Decrypter stopt


Aanbevolen berichten

[quote:d62590714d="Salseros"]Heel vervelend nieuws, maar ja... weinig effect zal het voor de "afnemer" hebben, ook al zouden alle mirror sites de links verwijderen, DVDDecrypter zal altijd verkrijgbaar blijven op p2p netwerken/usenet etc.[/quote:d62590714d] Toch lijkt me het 'n groot nadeel. Het decoderingssysteem wordt immers niet meer ge-update. Gevolg is dat beveiligde CVD's niet meer te rippen zijn.
Link naar reactie
Juist... Hier is wat te lezen wat ons te wachten staat : http://www.macrovision.com/products/complete_dvd_protection.shtml en hier specifiek de digitale bescherming: http://www.macrovision.com/products/ripguard/index.shtml Dat iedere beveiliging te kraken is is een vast gegeven, de vraag alleen is wie dat kraken gaat doen. Capabele mensen die voldoende in deze materie thuis zijn vind je niet zo maar 1-2-3, het aantal is denk ik op een paar handen te tellen, en met iedere auteur die door de media industrie afgeperst wordt om nooit meer enig werk te verichten op dit vlak, op straffe van een krankzinnige boete, verdwijnt er weer een mogelijkheid om je home-dvdtjes te rippen. Wordt (vast en zeker) vervolgd....
Link naar reactie
[quote:2f57c79df2="Martijn Hogendorf"]Zolang de huidige dvd decrypternog goed werkt met de dvd's zie ik nog geen reden om op zoek te gaan naar een alternatief. Komt die tijd komt die zorg :wink: .[/quote:2f57c79df2] Idem Er zijn op dit moment natuurlijk nog meer dan voldoende alternatieven maar decrypter is toch wel mijn favo. Het is gewoon afwachten wat er gaat gebeuren. Ik heb begrepen dat er aan de nieuwe macrovision een nogal fors prijskaartje hangt en in eerste instantie zal de media industrie dat toch zelf moeten betalen, wellicht dat het nieuwe systeem vanwege deze reden tot nu toe nog niet is aangeslagen en wellicht dat het wel helemaal niet aanslaat...
Link naar reactie
Ik heb op een ander internationaal forum gelezen dat waarschijnlijk de nieuw beveiligde dvd's al op de markt zijn... een quote: [quote:8a97046f37]been trying to back up my dvd collection from blockbuster !!!!!! .. suddenly they have started appearing in a strange red colour with a funning coating on them... and mmmmm they dont seem to want to back up anymore.. tried numerous programs but believe its more likely the disc not being read by either my dvdrom or writer tried them both .... just wondered if anyone else had had this problem or if not curious to know if you do as these are the first i have i have seen with this coating on [/quote:8a97046f37]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...