Ga naar inhoud

Recode verknalt DVD's


Aanbevolen berichten

:( Met Nero Recode doet zich het vreemde feit voor dat DVD+RW's perfect worden gebrand maar dat m'n DVD+R's eruit gegooid worden nadat een brandprocesfout is gemeld en de schijven dus als onderzetters dienst mogen gaan doen. De eerste keer dat ik een DVD+R wilde branden heb ik optie "Geavanceerde analyse" aangevinkt, waarna het fout ging en de optie sindsdien nu niet meer is te vinken omdat deze grijs is geworden. In de veronderstelling dat deze optie automatisch door Nero Recode (versie SE) was uitgeschakeld na het eerste fout gelopen brandproces, dacht ik dat een tweede DVD+R het nu wel zou halen, maar die werd zelfs al na enkele seconden uitgespuugd en onbruikbaar gemaakt. Met beveiliging zou dit m.i. niets te maken hebben, want dan zouden toch ook de DVD+RW's eruit gegooid zijn... Ik hoop dat iemand mij in deze kan en wil adviseren, waarvoor ik op voorhand mijn hartelijke dank uitspreek. RHV
Link naar reactie
Of het programma het eerst wel goed heeft gedaan weet ik niet. Voor mij was Nero Recode een ontdekking en dus is het voor het eerst dat ik er mee heb gewerkt; het was n.l. voorgeïnstalleerd op mijn nieuwe computer. Ik zal het programma opnieuw installeren en bezien of dat soelaas biedt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...