Ga naar inhoud

Nec brander met bufferunderruns???


Aanbevolen berichten

Ik dacht dat alle branders tegenwoordig buffer underrun protectie hadden :-? Het is nu al de tweede keer dat ik iets anders aan het doen ben terwijl ik op 6x aan het branden ben met mij nec brander en dat de buffer dan terugloopt naar 5% en vervolgens niks meer wordt bijgebrand maar de statusbalk gewoon lekker blijft staan op wat hij heeft. Is dit normaal??? was btw wel iets aan het uitpakken vanaf de harde schijf waaraan de dvdbrander aan dezelfde kabel zit naar een andere hardeschijf (die op een aparte kabel zit) misschien dat dit ook scheelt maar toch... had er bij mijn vorige model (nd2500A die kapot ging binnen de garantie...) geen last van en met deze wel (3600?).
Link naar reactie
[quote:ba01027ba3="gerben"]Als je met Nero brand, zie je bij dvd geen melding verschijnen over buffer underrun protection. Evenmin kun je het aanvinken voor het branden. Het is dus niet onwaarschijnlijk, dat het niet toegepast wordt bij dvd's. Maar het fijne weet ik hier zo niet van.[/quote:ba01027ba3]lijkt me sterk dat de hele seemless link technologie en varianten overboord is gegooit bij de ontwikkeling van dvd branders :-?
Link naar reactie
[quote:1a8b651a75="Bosje"]is de brander als master aangesloten ? Is DMA wel aangezet ?[/quote:1a8b651a75] phoe... master weet ik niet zeker dma gaat standaard aan (kon je in bios niet zien of ie master staat??? dan hoef ik me pc niet helemaal los te koppelen wat echt veel werk is (je wil niet weten hoeveel kabels daar aan zitten) en voor de zekerheid: zie in xp bij eigenschappen zo snel geen dma staan onder welk submenu zit dan?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...