Ga naar inhoud

gebrande dvd hapert in home cinema set


Aanbevolen berichten

Wij hebben een lg home cinema set, lees wel 2,5 jaar oud. Nu heb ik een lite on sohw 1673 dvd brander. Als ik een dvd brand op een dvd+r dan hapert de film na ongeveer 1 uur. Nu heb ik gelezen dat dit kan omdat de home cinema set veroudert is en dat je de dvd als een dvd-rom in nero zou moeten branden. En je moet kijken of de brander dat kan. Nu vind ik dit niet en ik vind ook nergens de functie om het om te zetten naar dvd-rom. Ik heb me suf gezocht. Wie kan mij helpen?
Link naar reactie
het probleem is dus dat de handleiding van de home cinema set er niks over zegt. alleen speelt dvd af en vcd en voor de rest muziek mp3 etc. En toen stond er dus in dat artikel dat je dan in nero iets in moest stellen dat het niet als dvd+r maar als dvd-rom weg gebrandt werd waardoor ook dit soort primitieve home cinema sets het nog kunnen lezen. Maar kan mijn brander dat ook en waar moet ik dat dan in nero instellen?
Link naar reactie
je hebt een lite-on, dan ga je naar de hoempage van liteon en zoek je bij de doanload sectie naar de Booktype utilty. Daar kan het mee, niet met nero zelf. Bij Lite-on zelf staat info als dit van toepassing is op je brander. En ook goed de instructies lezen hoe je de utility moet gebruiken anders is je DVD+R nog steeds een DVD+R nadat je met nero heb gebrand. Het kan helpen met je stand alone dvd speler en is geen wondermiddel. Je kan dan verschillende merken schijfjes proberen. Dat kan ook helpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...