Ga naar inhoud

DVD-RW niet vaf te spelen op Plextor


Aanbevolen berichten

[quote:7e2254ef04="Captain_Kansloos"]Speelt ie alleen niet af maar zie je wel data in WinVerkenner? Zo nee, kijk dan even met Isobuster of je überhaupt de inhoud kunt uitlezen/zien. Indien dat nl. niet het geval is, dan bestaat de kans dat je recorder idd niet met dat schijfje uit de voeten kan.[/quote:7e2254ef04] Ik speel af op een JVC XV-N33 dvd speler, standalone. Vlgs. specificatie speelt deze DVD-RW af (videoformaat). Opname komt van LG DVD-recorder, ook standalone. Geeft in de display error aan. In de Pioneer standalone staat in de display meteen al DVD-RW. Deze wordt dan dus wel herkend en speelt hem perfect af. Ik ga maar eens proberen, of die ook te lezen is in een Pioneerbrander in de PC. En dan alsnog een copie maken. Deze materie is volledig nieuw, dus vergeef mij mijn mogelijk niet ter zake doende reakties. Ik overweeg wel op korte termijn een Panasonic standalone DVD brander aan te schaffen, biedt mogelijk ook mogelijkheden. <aar ik heb de DVD-RW te leen, dus moet ook binnen een redelijke termijn terug naar de eigenaar.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ik heb geen standalone dvd rec, dus ik roep maar wat zoals "hoeveel apparaten heb je wel niet icl degene die je nog wil kopen ? :wink:"" Wat ik em kan voorstellen is dat het formaat van een stand alone rec weleens wat anders kan zijn dan die je op de pc doet. Volgens mij is er nog geen een-duidige door alle fabrikanten geaccepteerde standaard. Iedereen wil zijn standaard tot standaard verheffen
Link naar reactie
Ik houd het er maar op, dat mijn JVC speler al weer achterhaald is. De gewraakte DVD-RW ook op een recnte Sony DVD-recorder afgespeeld, zonder problemen. Gaan er dus maar vanuit, dat de latere DVD spelers wel dit formaat DVD-RW, opgenomen op een DVD rcorder, ondersteunen. In elk geval dank voor het meedenken. :wink:
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Betreffende DVD-RW ondertussen getracht te laten copieren in een PC, maar met het volgende resultaat: Nero geeft de melding dat het geen DVD compilatie is en dat het bestand (2,5 Gb) te groot is. Ik overweeg op korte termijn een standalone DVD-recorder, mogelijk Panasonic EH50, aan te schaffen, gaat dit enig perspectief bieden, of moet ik vrezen, dat de opname van het tv programma op deze DVD-RW nimmer te copieren zal zijn? :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...