Ga naar inhoud

Bij converteren loopt computer vast


Aanbevolen berichten

Beste helpers Ik heb eerder een probleem beschreven maar helaas geen antwoord, vandaar dat ik het opnieuw probleem. Bij het converteren van avi naar DVD loopt mijn computer ontzettend vast. het beeld blijdt hangen en de enige manier om hem uit te krijgen is om de stekker er uit te steken. Ik heb verschillende converteer programma's geprobeerd. Volgens mij vindt mijn computer het niet leuk om hele grote bestanden weg te schrijven, maar dat is slechts een vermoeden Mijn systeem heeft 120 GB geheugen en nog heel veel over. ik heb een Pentium 4 3.2 MHz. Mijn OS is windows XP home edition. Ik heb 512mb intern geheugen. Ik heb de chipset vernieuwd en upgraded. Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Link naar reactie
Ik heb mijn computer getest met Mentest86. Hij loopt na 85% vast. Ik heb hem gebrand op cd en het programma laten starten bij het opstarten van mijn computer. Echter bij test 6 heeft hij error ontdenkt. Misschien heb ik nu het probleem gevonden, maar wat moet ik doen met de error wat betekend het en wat kan ik er aan doen
Link naar reactie
De foutmelding op zich heeft geen bijzondere betekenis. De testen zijn grondig en testen of de waarde die in het geheugen wordt geschreven ook hetzelfde blijft. Wanneer er fouten worden gevonden of wanneer er een probleem optreedt dan is het geheugen mogelijk defect. Ook kan er conflict zijn tussen het geheugen en het moederbord (of beide). Op zich neig ik naar het eerste. Omdat de computer vastloopt, kan het ook nog een complexer probleem zijn, bv CPU en/of moederbord. In ieder geval heel erg vervelend ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...