Ga naar inhoud

pinnacle pctv usb2,geen geluid media portal en andere prog.


Aanbevolen berichten

Na veel zoeken heb ik het opgegeven, pctv usb 2 werkt goed met zijn eigen programma, beeld en geluid ok. Maar in andere prog. zoals nero en showbiz geen geluid bij de tv. Nu ook media portal geinstalleerd alles is vrij goed gelukt,maar weer geen geluid. Ik heb geen idee waar ik nog moet zoeken, dus aub help mij.
Link naar reactie
[quote:605bbdd747="HADiep"]Na veel zoeken heb ik het opgegeven, pctv usb 2 werkt goed met zijn eigen programma, beeld en geluid ok. Maar in andere prog. zoals nero en showbiz geen geluid bij de tv. Nu ook media portal geinstalleerd alles is vrij goed gelukt,maar weer geen geluid. Ik heb geen idee waar ik nog moet zoeken, dus aub help mij.[/quote:605bbdd747] Line in aan gevinkt ??
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie. geen resultaat met deze optie. Het tv programma werkt wel goed ,beeld en geluid ,met zijn eigen programma, dus vandaar uitgaand is alles ok. In media portal is dit nog het enige waar ik nog last van heeft, geen geluid bij mijn tv programma Ik heb een keuze van audio codec: AC3 filter,intervideo audio decoder, nero digital audio decoder, ligos mpeg audi decoder,ligos mpeg splitter,inter video multiplexer. Verder met instaleren tv (in medeia portal) Audio capture card (keuze): Realtek ac97 audio met de volgende keuzes: mono mix, stereo mix, spdif,aux,tv tuner audio, cd speler, lijn ingang , microfoon, telefoonlijn. of keuze pctv usb2 2821 audio, met de keuze :microfoon. Deze combinaties min of meer ällemaal geprobeert.Geen resultaat. Ik geloof dat pinnacle een geintje met me uithaalt ofzo. wacht gaarne op meerder reacties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...