Ga naar inhoud

dvdrecorder naar computer


Aanbevolen berichten

Ik stel hier een vraag voor een vriend ,hij heeft een pioneer dvd recorder met firewire aansluiting ,nu heeft hij een videofragment op de computer die hij graag op zijn dvd recorder wil branden maar hij heeft geen dvd brander in de computer .Is het mogelijk om bv met firewire ,het videobestand van de computer naar de standalone dvd recorder te krijgen? Groetjes Marco
Link naar reactie
Nee, dit gaat bijna nooit, als je de gebruiksaanwijzing van het apparaat had gelezen had je dit al zelf kunnen vaststellen. De firewire aansluiting op dvd-recorders verwacht aan de andere kant van de kabel een "hardware apparaat" zoals bv een camcorder en niet een "software apparaat" zoals een pc. De enigste omzeilingstruuk die ik ken is de pc het dv bestand te laten afspelen en al draaiende de kabel in de dvd-recorder te steken, als je (erg veel) mazzel hebt doet ie het.
Link naar reactie
[quote:c2e1ab6713="rwilligen"]Nee, dit gaat bijna nooit, als je de gebruiksaanwijzing van het apparaat had gelezen had je dit al zelf kunnen vaststellen. De firewire aansluiting op dvd-recorders verwacht aan de andere kant van de kabel een "hardware apparaat" zoals bv een camcorder en niet een "software apparaat" zoals een pc. De enigste omzeilingstruuk die ik ken is de pc het dv bestand te laten afspelen en al draaiende de kabel in de dvd-recorder te steken, als je (erg veel) mazzel hebt doet ie het.[/quote:c2e1ab6713] Hte apparaat is niet van mijzelf maar bedankt voor jullie antwoorden misschien kan hij er wat mee doen Groetjes Marco
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...