Ga naar inhoud

cassettes naar PC


Aanbevolen berichten

Ik wil cassettebandjes digitaliseren. Ik gebruik hiervoor Magic Cleaning Lab de Lux. Ik heb de aux op de stereo verbonden met de line in v.d.pc. (speciaal kabeltje hiervoor aangeschaft). Maar wat ik ook probeer in de volumeregeling van play control: er wordt steeds aangegeven dat het geluidsniveau te laag is. Mijn geluidskaart is: Emu10Kx. Wie weet de oplossing.
Link naar reactie
[quote:b679e5bf17="miko"]Maar wat ik ook probeer in de volumeregeling van play control: er wordt steeds aangegeven dat het geluidsniveau te laag is. Mijn geluidskaart is: Emu10Kx. Wie weet de oplossing.[/quote:b679e5bf17]Die Emu10Kx is toch een SB live? Opname instelling die je nodig hebt staat onder Opnameregeling (vanaf 'Regeling voor Afspelen', klik op Opties, Eigenschappen, Opnemen aanvinken en OK. Vul de juiste informatie in en let op dat het lijstje de juiste kanalen laat zien. Andere tip, deze informatie staat ook min of meer in de Windows help.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...