Ga naar inhoud

MP3-speler: Aiwa HZ-WS2000 (1,5 GB), gebruikerservaringen?


Aanbevolen berichten

Paradigit heeft vanaf donderdag de Aiwa HZ-WS2000 (1,5 GB) MP3-speler in de aanbieding voor 99 euro. Ik neem aan dat het bij Aiwa wel goed zit qua geluidskwaliteit en gebruiksgemak, maar heeft iemand toevallig nog ervaring met deze MP3-speler? Op Kieskeurig.nl staat het nog akelig leeg: http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/6FBA6BC60880C63EC1256EBA003E0272 Ik kan trouwens ok niet zo snel een vervangende Li-on accu vinden voor deze specifieke MP3-speler ... zelfs niet op de site van Aiwa zelf. Zo'n accu gaat toch wel een jaartje of 2 mee, hoop ik? http://www.eu.aiwa.com/nl/productnew.php?name=hz-ws2000
Link naar reactie
Ik ben altijd een klein beetje merk geil, maar als het niet te veel scheelt ga ik gewoon voor die sony. Ik ben ook op mijn gemak aan het kijken naar een andere camera, maar wil wel iets redelijks. Weet alleen nog niet wat, wil eigenlijk geen sony meer, veel te duur geheugen. Bij andere merken/soorten geheugen krijg ik bijna het dubbele aan opslagcapaciteit voor de zelfde centen. Maar goed, als ik thuis ben zal ik die link van jou eens bekijken, eens zien hoe deze uit de review komt, misschien ook nog wel leuk voor me zelf, puur als usb memory stick... Niet duur €99 voor 1,5 Gb
Link naar reactie
[quote:6856cda6c2="Dracoplasm"]Ik ben ook op mijn gemak aan het kijken naar een andere camera, maar wil wel iets redelijks. Weet alleen nog niet wat, wil eigenlijk geen sony meer, veel te duur geheugen. [/quote:6856cda6c2]Afgezien van die wat duurdere memorysticks levert Sony wel kwalitatief hele goede digitale camera's af. Tegenwoordig zien ze er ook niet zo 'apart' meer uit. Kijk bijv. 's naar de Sony Cybershot DSC-W1 (met mooi groot LCD-schermpie): http://www.tweakers.net/pricewatch/83277 [quote:6856cda6c2="Dracoplasm"]Maar goed, als ik thuis ben zal ik die link van jou eens bekijken, eens zien hoe deze uit de review komt, misschien ook nog wel leuk voor me zelf, puur als usb memory stick... Niet duur €99 voor 1,5 Gb [/quote:6856cda6c2]Geluidskwaliteit en bedieningsgemak zijn volgens de review wel ok, dus het lijkt me wel een ideaal dingetje voor die digibeet van een vriendin van me. 8)
Link naar reactie
Ik heb idd ook wel intresse in de Sony Cybershot DSC-W1 , weet alleen niet of deze nog te vinden is, is natuurlijk al weer een verouderd model. Maar waar ik bij die sony's mee zit is dat het inzoomen slecht is, maar dan ook echt slecht, ik gebruik alleen analoog inzoomen en dan nog ziet het er niet uit. Ik heb deze functie ook al vaker gebruikt in de winkel bij die DSC-F18 ofzoiets (die met die lange lens), maar zelfs deze presteerde erg slecht. Niet dat ik zoveel inzoom, maar goed het moet wel goed kunnen.
Link naar reactie
Nou, ben net terug van koopavond: MP3-speler al UITVERKOCHT. :cry: Paradigit is dus lekker bezig, landelijk adverteren dat je drie weken lang strakke aanbiedingen hebt, en dan al voor het eind van dag 1 door je complete voorraad heen zijn (zonder dat de voorraad nog aangevuld wordt in de drie weken erna!). :o Paradigit is dus net zo'n smerige winkelketen geworden als MyCom, nou mij zien ze daar dus niet meer. En toekomstige foldertjes van Paradigit gaan meteen in de papierbak. :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...