Ga naar inhoud

zip file op dvd branden


Aanbevolen berichten

[quote:ccadbbe2be="Jaap H"][quote:ccadbbe2be="mastergeek"]Zeker, maar wat zijn grote en wat zijn kleine problemen... :wink:[/quote:ccadbbe2be] Grotere problemen staan meestal niet in de gebruiksaanwijzing, wend je dan tot het forum. :wink:[/quote:ccadbbe2be] wat voor echte beginners grote problemen zijn,is voor een oude rot een lachertje,dat bleek wel.
Link naar reactie
[quote:1fa0f60452="halewijn"][quote:1fa0f60452="Jaap H"][quote:1fa0f60452="mastergeek"]Zeker, maar wat zijn grote en wat zijn kleine problemen... :wink:[/quote:1fa0f60452] Grotere problemen staan meestal niet in de gebruiksaanwijzing, wend je dan tot het forum. :wink:[/quote:1fa0f60452] wat voor echte beginners grote problemen zijn,is voor een oude rot een lachertje,dat bleek wel.[/quote:1fa0f60452] Pas nadat hij de gebruiksaanwijzing had gelezen. :wink:
Link naar reactie
Ik sluit me wel aan bij Jaap, je mag van gebruikers wel enige zelfwerkzaamheid verwachten. Zoiets basic als het branden van een datadvd is miz het dan ook niet echt veel meer waard kwa antwoord dan datgene wat jaap als antwoord gaf. Het valt me steeds meer op hoeveel mensen zoiets simpels als het lezen (of zelfs doorbladeren) van de gebruiksaanwijzing niet meer doen, men verwacht kennelijk dat alles vanzelf gaat en dat de computer een oppermachtig alleswetende goddelijkheid is waarvoor je totaal geen kennis hoeft te hebben om hem te kunnen bedienen.... :roll: Naar mijn idee zijn dit ook wel meestal de mensen die op de EHBO belanden met afgezaagde vingers na het kopen van een cirkelzaag..... In dergelijke gevallen zie je de beschouwingen van Darwin in de praktijk en op zijn best. :lol: :wink:
Link naar reactie
[quote:608287f16f="rwilligen"]Ik sluit me wel aan bij Jaap, je mag van gebruikers wel enige zelfwerkzaamheid verwachten. Zoiets basic als het branden van een datadvd is miz het dan ook niet echt veel meer waard kwa antwoord dan datgene wat jaap als antwoord gaf. Het valt me steeds meer op hoeveel mensen zoiets simpels als het lezen (of zelfs doorbladeren) van de gebruiksaanwijzing niet meer doen, men verwacht kennelijk dat alles vanzelf gaat en dat de computer een oppermachtig alleswetende goddelijkheid is waarvoor je totaal geen kennis hoeft te hebben om hem te kunnen bedienen.... :roll: Naar mijn idee zijn dit ook wel meestal de mensen die op de EHBO belanden met afgezaagde vingers na het kopen van een cirkelzaag..... In dergelijke gevallen zie je de beschouwingen van Darwin in de praktijk en op zijn best. :lol: :wink:[/quote:608287f16f] ik leefde in veronderstelling dat dit forum er was om elkaar te helpen,zeker niets anders te doen!
Link naar reactie
[quote:aabed9b142="halewijn"]ik leefde in veronderstelling dat dit forum er was om elkaar te helpen,zeker niets anders te doen![/quote:aabed9b142] Uiteraard zijn we hier om elkander te helpen, zoals je ziet is er in de afgelopen 3 dagen door een flink aantal mensen gereageerd op je vraag, 3 dagen waarin je zelf niet de moeite hebt genomen om te antwoorden. Het is echter wel zo dat we hier trachten [b:aabed9b142]problemen[/b:aabed9b142] op te lossen. Dit forum is niet bedoeld als substituut voor een gebruiksaanwijzing of zeer simpele zoekopdracht in bijv. Google.
Link naar reactie
[quote:c47a54d4f2="Venzent"][quote:c47a54d4f2="halewijn"]ik leefde in veronderstelling dat dit forum er was om elkaar te helpen,zeker niets anders te doen![/quote:c47a54d4f2] Uiteraard zijn we hier om elkander te helpen, zoals je ziet is er in de afgelopen 3 dagen door een flink aantal mensen gereageerd op je vraag, 3 dagen waarin je zelf niet de moeite hebt genomen om te antwoorden. Het is echter wel zo dat we hier trachten [b:c47a54d4f2]problemen[/b:c47a54d4f2] op te lossen. Dit forum is niet bedoeld als substituut voor een gebruiksaanwijzing of zeer simpele zoekopdracht in bijv. Google.[/quote:c47a54d4f2] moet toch een vooringenomenheid wegnemen,natuurlijk is er gezocht,heel veel gezocht,maar ieder vakgebied brengt zijn eigen boodschappenmandje met zich mee en dat zul je je eigen moeten maken.OVERIGENS ,honderden zitten met de dezelfde vraag;hoe wordt een bin/cue file met nero op een dvd gebrand?
Link naar reactie
[quote:c77025ec68="halewijn"][quote:c77025ec68="Venzent"][quote:c77025ec68="halewijn"]ik leefde in veronderstelling dat dit forum er was om elkaar te helpen,zeker niets anders te doen![/quote:c77025ec68] Uiteraard zijn we hier om elkander te helpen, zoals je ziet is er in de afgelopen 3 dagen door een flink aantal mensen gereageerd op je vraag, 3 dagen waarin je zelf niet de moeite hebt genomen om te antwoorden. Het is echter wel zo dat we hier trachten [b:c77025ec68]problemen[/b:c77025ec68] op te lossen. Dit forum is niet bedoeld als substituut voor een gebruiksaanwijzing of zeer simpele zoekopdracht in bijv. Google.[/quote:c77025ec68] moet toch een vooringenomenheid wegnemen,natuurlijk is er gezocht,heel veel gezocht,maar ieder vakgebied brengt zijn eigen boodschappenmandje met zich mee en dat zul je je eigen moeten maken.OVERIGENS ,honderden zitten met de dezelfde vraag;hoe wordt een bin/cue file met nero op een dvd gebrand?[/quote:c77025ec68] Een bin/cue file branden is een heel andere werkwijze dan een zipfile branden.......
Link naar reactie
[quote:9601c76f3a="halewijn"]moet toch een vooringenomenheid wegnemen,natuurlijk is er gezocht,heel veel gezocht,maar ieder vakgebied brengt zijn eigen boodschappenmandje met zich mee en dat zul je je eigen moeten maken.OVERIGENS ,honderden zitten met de dezelfde vraag;hoe wordt een bin/cue file met nero op een dvd gebrand?[/quote:9601c76f3a]Met alle respect: Dan heb je echt_niet_fatsoenlijk_gezocht. Dit ingevoerd in Google: "bin cue branden met nero" Geeft letterlijk dit: http://www.google.nl/search?q=bin+cue+branden+met+nero In hapklare brokken staat beschreven hoe je dit aanpakt. Verder staat in de Help van Nero uitgebreid beschreven hoe je een data-CD moet bakken.
Link naar reactie
ik denk dat halewijn wel door heeft wat we bedoelen. Behalve google, rtfm kan vooral in den beginne als het branden voor de persoon in kwestie nieuw is, de brand wizardan NERO (andere paketten hebben dat ook) gebruiken. een vraag over bin/cue zou hij ook moeten kunnen vinden, maar die vind ik persoonlijk een grensgeval.
Link naar reactie
[quote:006e07b6db="Bosje"]ik denk dat halewijn wel door heeft wat we bedoelen. Behalve google, rtfm kan vooral in den beginne als het branden voor de persoon in kwestie nieuw is, de brand wizardan NERO (andere paketten hebben dat ook) gebruiken. een vraag over bin/cue zou hij ook moeten kunnen vinden, maar die vind ik persoonlijk een grensgeval.[/quote:006e07b6db] google zoveel gebruikt dat zij mij daar apart voor willen belasten.In een korte tijd probeer je zoveel op te nemen dat je door het bos ... bin/cue files branden heb ik onder de knie alleen zip files met rar,etc dat blijft nog even duister ,maar ook daar komen we wel achter!
Link naar reactie
[quote:8e9fc6e246="halewijn"]bin/cue files branden heb ik onder de knie alleen zip files met rar,etc dat blijft nog even duister ,maar ook daar komen we wel achter![/quote:8e9fc6e246]Wat snap je daar niet aan? Een rar of zip file kun je zo op een CD slepen, maar dan blijft het en rar of zip file. Wil je de INHOUD van een rar of zip file op cd zetten, dan zul je de betreffende zip of rar (een zip of rar is een 'samengeperste map met data') eerst uit moeten pakken met het juiste programma (zoals winzip of winrar) en daarna de inhoud op CD moeten bakken.
Link naar reactie
[quote:e93364ed06="Captain_Kansloos"][quote:e93364ed06="halewijn"]bin/cue files branden heb ik onder de knie alleen zip files met rar,etc dat blijft nog even duister ,maar ook daar komen we wel achter![/quote:e93364ed06]Wat snap je daar niet aan? Een rar of zip file kun je zo op een CD slepen, maar dan blijft het en rar of zip file. Wil je de INHOUD van een rar of zip file op cd zetten, dan zul je de betreffende zip of rar (een zip of rar is een 'samengeperste map met data') eerst uit moeten pakken met het juiste programma (zoals winzip of winrar) en daarna de inhoud op CD moeten bakken.[/quote:e93364ed06] winrar of winzip dat is bekend ,gebruik izarc dat is kosteloos.NU de laatsts zin ;quote daarna de inhoud op een cd bakken,hoe kun je nu een bestand van. b.v.1,3gb op een cd branden ,er moet gebrand worden op een dvd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...