Ga naar inhoud

Speakers kapot? (Logitech Z-5500)


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een paar maandjes de Z-5500 speakers van logitech in mijn bezit, tot een paar weken geleden, zonder problemen. Tijdens het afspelen van mp3tjes viel mij af en toe een soort gekraak uit de boxen op. Net niet duidelijk genoeg om te kunnen zeggen of het aan de boxen of aan de mp3tjes ligt. Alleen toch zeer storend. Nu keek ik laatst een flash filmpje met geluid eronder, waar dit gekraak wel erg duidelijk is, en ook uit al m'n boxen blijkt te komen. Met andere boxen hoor ik geen gekraak bij dit nummer [i:870d50c636](zie onderstaande link)[/i:870d50c636], maar met mijn Z-5500 setje wel. [b:870d50c636]Link: [url=http://dickcream.com/h/05/0118/]KLIK[/url][/b:870d50c636] Zou dit kunnen zijn omdat de boxens eens te hard hebben gestaan, er in windows een instelling niet goed zit, iets niet goed is aangesloten? Ik kan de set op 2 manieren aansluiten, analoog & digitaal (coax). Zou het zin hebben om de boel digitaal aan te sluiten? Of kan ik er gewoon meteen mee terug gaan? :-? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Nou moet ik wel zeggen dat ik ook wel eens heb dat het kraakt. Daar erger ik me erg aan. Zelf heb ik een logitech Z-5300. Maar ik dacht eigenlijk dat het aan mn geluidskaart lag, ook al is dat een Audigy 2 ZS. Ik hoorde dat filmpje van je ook iets kraken. Ik zal het nog eens beluisteren met een koptelefoon.
Link naar reactie
[quote:0746a07bdd="JZN"]Dan denk ik dat de boxen kapot zijn[/quote:0746a07bdd]Ehm, als dat aan mij gericht is, juist niet, ook met een koptelefoon hoor ik hem kraken. Het zit dus idd in het filmpje, dat weet ik 100% zeker. Als het met andere liedjes ofzo ook gebeurt, probeer dat dan ook eens uit met andere speakers, of luister het zelfde liedje op een andere pc oid.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...