Ga naar inhoud

Samsung of Bosch wasmachine aanschaffen


Ruth-1

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik twijfel heel erg tussen de SAMSUNG WF805P4SAWQ/EN of een BOSCH WAE28327NL Heeft iemand tips/ervaringen? Mijn verhaal: ik ben zwanger van mijn 1e kindje :D en woon sinds kort samen. Nu hebben we vorige week een Bosch wasmachine (afgeprijsd van 499,- voor 399,-) gekocht bij de Mediamarkt (Megadeal) Deze staat nog ongeopend bij ons thuis. Nu is deze week de Samsung in de Megadeal. Ik heb alles op een rijtje gezet: Bosch vs Samsung: vulinhoud B: 6kg & S: 8kg max toerental centrifugeren : B :1400 & S: 1400 introductie model: B: september 2014 & S: mei 2012 Verder viel mij op dat de Samsung beladingsherkenning heeft (en je dus ook zuiniger halve wasjes kan draaien?) aanzienlijk minder lawaai maakt (73 vs 77db) en er mooier uitziet. Alleen...de Bosch lijkt me Duitse degelijkheid en is een nieuwer model...Jullie horen het al...ik vind het erg moelijk deze beslissing te maken. Bovendien denk ik de volle inhoud vd machine toch niet zo snel nodig te hebben..Of vergis ik me? Iemand tips/ervaringen? Heel erg bedankt!!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...