Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een Geforce 4 TI 4200, nu wil ik hiervan de tv-out gebruiken. ik heb een tv-out kabel, en een verloop stekkertje omdat ik geen composite aansluiting heb op mijn tv, deze verloop stekker maakt er dus tulp van... ik ben nu zover dat het opzich wel werkt (na lang zoeken en proberen) maar 1 probleem krijg ik niet opgelost, het beeld ziet er bij films best aardig uit..(niet perfect.. maja) maar er gaat steeds langzaam van boven naar onder een streep door het beeld die het beeld vervormt, spiegelpaleis idee... :lol: maar dit is dus niet over het hele beeld.. dit is alleen waar die streep zich op dat moment bevind. ik dacht dat dit misschien iets met de refresf rate te maken zou kunnen hebben? ik heb een Nvidia Geforce 4 TI 4200 met 64mb, en deze staat nu op uitgebreid bureaublad, op de tv kijk ik nu dus film en op computerscherm kan ik internetten, ik heb ook al de clone functie geprobeerd maar dan werd het nog erger.. dan was het beeld vervormd, ik denk door de hoge resolutie (1024*768). iemand een oplossing?
Link naar reactie
ok ik heb nieuwe drivers geinstalleerd.. maar ook dit mag niet baten, wel veel meer opties en alles is gemakkelijker in te stellen. het probleem blijft bestaan dat; 1- text niet goed te lezen is. 2- diagonale strepen door het beeld van links naar rechts bewegend. 3- en 2 dikke strepen bovenelkaar, die langzaam van boven naar beneden bewegen, het klinkt allemaal erger dan het is, maar het is toch hinderlijk. ligt dit aan mijn tv? de kabel? het feit dat het signaal omgezet word van digitaal naar analoog? edit/ dit is even overdreven hoe het eruit ziet (paint :lol: ): [img:0fdbcec583]http://img229.exs.cx/img229/5930/idee9ty.jpg[/img:0fdbcec583]
Link naar reactie
Ik heb dit ook gehad, en vaak opgelost bij andere... Maar die hadden allemaal een draadloos PC > TV ding, bij mij moest ik gewoon even van kanaal wisselen. Als ik meer dan 40 min aan het kijken ben krijg ik ook die streep, wisel ik even van kanaal (op de zender/ontvanger wel te verstaan) dan kan ik weer rustig verder kijken. Kort samengevat: Als je een draadloos setje ertussne hebt zitten krijgt die ergens storing van, zo ehb ik ook weleens bij iuemand zijn draadloos netwerk uit moetren zetten om de streep weg et krijgen. Als je gene draadloos setje hebt moet je ene gaan kijken of de kabel niet over/langs een transformator of iets anders wat magnetische/andere straling uitstoot loopt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...