Ga naar inhoud

PCTV geen geluid bij afspelen.


Aanbevolen berichten

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb een kabeltje aangesloten tussen PCTV-kaart en de geluidskaart. Ik hoef nu ieder geval de geluidskabel niet meer te wisselen. Ik heb alleen nog het probleem dat ik geen geluid heb na opname. Iemand zij dat het aan een instelling kan liggen. Welke instelling zou ik moeten doen om geluid te kunnen opnemen? Anne
Link naar reactie
[quote:ba3e951faf]Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb een kabeltje aangesloten tussen PCTV-kaart en de geluidskaart. Ik hoef nu ieder geval de geluidskabel niet meer te wisselen. Ik heb alleen nog het probleem dat ik geen geluid heb na opname. Iemand zij dat het aan een instelling kan liggen. Welke instelling zou ik moeten doen om geluid te kunnen opnemen? Anne[/quote:ba3e951faf] Hallo Anne Als het goed is kan je bij de instellingen in PCTV bij het kopje audio aangeven via welke poort het geluid binnen komt in je geluidskaart (Meestal Lijningang) Als je dit hebt ingesteld dan neemt hij dat geluid op. Let wel even op de volume instellingen die kunnen wel is wat te hard staan. Gr. Crazyme
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...