Ga naar inhoud

Speakersetje


Aanbevolen berichten

Hey, ik zit met een probleempje. Ik wil graag een 5.1 setje maar niet voor al te veel geld. Nu had ik een paar keuzes gedaan maar voor welk set zouden jullie gaan? Ik zit te twijfelen tussen de - Creative Inspire 5700, - Creative T5900, of het oude model de T5400 - Logitech X-530. Voor welk setje zouden jullie gaan? Ik hoop het snel van jullie te horen :D Met Vriendelijke Groet Steven.
Link naar reactie
Ik heb bij mijn laptop de 2.1 versie van Logitech X-530, klinkt best leuk, eigenlijk prima, een nette lage bas die niet overheerst, en helder uit de speakertjes, ben er na 3 maanden nog steeds erg over te spreken. Maar lees ook eens wat reviews, via google gewoon het type+review intoetsen en klaar ben je, moeten er genoeg te vinden zijn. En in deze prijsklasse zal het geluid wel geen wereld van verschil geven, ga gewoon voor het mooiste setje!
Link naar reactie
[quote:ef720309b7="Steef314"]Hey, ik zit met een probleempje. Ik wil graag een 5.1 setje maar niet voor al te veel geld. Nu had ik een paar keuzes gedaan maar voor welk set zouden jullie gaan? Ik zit te twijfelen tussen de - Creative Inspire 5700, - Creative T5900, of het oude model de T5400 - Logitech X-530. Voor welk setje zouden jullie gaan? Ik hoop het snel van jullie te horen :D Met Vriendelijke Groet Steven.[/quote:ef720309b7] Ik heb er na een aantal reviews gelezen te hebben nog 1 op het oog de Altec Lansing VS 3151 weet iemand hier misschien wat over. en uit welke zou jij persoonlijk na deze toevoeging kiezen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...