Ga naar inhoud

geluid van cd speelt niet af


Aanbevolen berichten

Het is misschien té eenvoudig, maar zit het audiokabeltje van je cd speler wel in de line in van je geluidskaart? Verder: Als je op het luidsprekertje rechtsonderin je systeemvak klikt, staat er dan niet toevallig een vinkje in het vakje "Dempen" van de line-in? Doe gewoon een schijf in je speler, start hem op en controleer alle vinkjes. Je probeert toch niet toevallig een beveiligde cd in de speler af te spelen? Ik heb hier wel eens gehoord dat cd's met een bepaalde beveiliging niet af te spelen zijn op de computer, omdat je dan dus de cd zou kunnen kopiëren. Groetjes van Jan Willem
Link naar reactie
Bedankt voor je tips. De geluidskaart deed het goed. Ik heb de harde schijf echter geformatteerd en windows 98 opnieuw geinstalleerd. Toen de drivers van de geluidskaart. Dus het kabeltje van de cdromspeler zit nog steeds vast aan de geluidskaart. Ook je andere tips heb ik al uitgevoerd. Echter nog steeds geen geluid van de cd, wel windowsgeluiden. Help!
Link naar reactie
Hoe gaat het als je een data cd in je speler doet om bijvoorbeeld iets te installeren, lukt dat wel? Het zou natuurlijk ook nog aan de IDE kabel kunnen liggen, heb je die als eens uitgewisseld? Is er spanning op de molexstekker? Een tip kan ook nog zijn om eens een reinigings cd erin te gooien en deze te runnen. Geen gele uitroeptekentjes in je apparaatbeheer bij je media-apparaten en/ of de cd speler? Mogelijke firmware update wil ook nog wel eens helpen. Als dit allemaal in orde is en de speler doet het nog niet vrees ik dat je cd speler overleden is. Kun je een andere in je systeem hangen om die te testen? Mvrgr. Jan Willem
Link naar reactie
[quote:f5d314ffbd="Eddy X"]Rechts klikken op volume; openen; en nakijken of ergens een vinkje geplaatst is; verwijderen.[/quote:f5d314ffbd] [color=red:f5d314ffbd]Verder: Als je op het luidsprekertje rechtsonderin je systeemvak klikt, staat er dan niet toevallig een vinkje in het vakje "Dempen" van de line-in? Doe gewoon een schijf in je speler, start hem op en controleer alle vinkjes.[/color:f5d314ffbd] Dat had ik dus al gezegd :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...