Ga naar inhoud

Instellen DVD regiocode


Aanbevolen berichten

De computer welke wij gebruiken bevat weliswaar een DVD brander en speler, maar telkens als ik een DVD wil afspelen geeft de speler aan dat hij de DVD niet herkent en een regiocode moet instellen. Het programma dat gebruikt wordt om DVD's af te spelen is: Dell Media Experience, en de foutmelding welke ik telkens krijg luidt: "Dell Media Experiende cannot play this DVD because it does not match the region code of your disc player. Please insert a disc create for your region or change the region code of your disc player" Daaronder staan dan de mogelijkheden om de regiocode te behouden of te veranderen. Toch ben ik terughoudend met het zomaar veranderen van de code; het schijnt maar 5 keer te kunnen en de foutmelding komt zelfs bij een DVD welke regiovrij zou zijn. Wat moet ik doen?
Link naar reactie
Maar als ik na de foutmelding de regiocode wil verandeen geeft het programma Dell Media Experience aan dat, als ik kies voor verandering, de code 1 zal worden. Ik kan zelf niet op het desbetrefferdne cijfer gaan "staan" om daar een 2 van te maken. Zou het zo zijn dat, met de mogelijkheid om 5 keer te veranderen, ik eerst code 1 moet accepteren, de computer afsluiten en opnieuw opstarten en dan in Dell Media Experience proberen d ecode opnieuw wil vernanderen en dat deze dan na 2 gaat? (en als het ware 5 keer de mogelijkheid 1 of 2 afgaat?)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...