Ga naar inhoud

Externe DVD Brander (dual layer)


Aanbevolen berichten

Waarom maak je er niet zelf 1tje.... Koop een DL brander van BENQ of NEC en plaats die in een externe USB 2.0 behuizing met ingebouwde voeding. Bijvoorbeeld deze: http://www4.alternate.nl/html/nodes_info/t5uf08.html Ik zou echter niet weten waar je die DL schijfjes kan kopen, ik heb ze nog niet in de winkels gezien..... :-? Zelf heb ik een externe 8xDVD/40xCD brander van BTC, ik ben zeer tevreden... 8) Ik heb nog even op GOOGLE gezocht naar de HP drive, waarschijnlijk nog erg nieuw. Ik kon geen review vinden.... Ik ken hem niet en ik had er nog niet van gehoord. Iemand anders misschien???
Link naar reactie
[quote:6b5a8bdac5="Kraai"]Kan ik hier nu een interne brander inzetten en dat werkt??? [/quote:6b5a8bdac5] Het zou wel moeten werken, anders is het foutief adverteren... :wink: Ik was het zelf ook van plan om het te doen tot ik er een vond bij trekpleister voor €111,=, en deze was met ingebouwde 7in1 cardreader!! 8) Ik ga nu nog een 200GB externe HD back up drive maken, oftewel firewire of USB 2.0 of beide..... :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...