Ga naar inhoud

resetten Aeg lavamat


Aanbevolen berichten

  • Reacties 272
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo HarryO, Misschien kun je mij ook helpen. Mij AEG 86740 (PNC91400233900) laat de wasverzachter achter in het bakje. Alle 3 de magneetventielen van de inlaat heb ik getest en werken. Ik heb de hele unit waar het zeepbakje ingaat uit de machine gehaald en de kanaaltjes allemaal schoongemaakt (doorgeblazen met compressor) maar zonder resultaat. Ik heb een kort programma voor de machine gezeten zonder zeepbakje, maar er komt nooit water uit de gaatjes boven het wasverzachter-bakje. Weet u wat de oorzaak kan zijn? Ik heb de machine al een aantal keren gerepareerd, het zou toch jammer zijn als ik hem nu echt miet afdanken. Alvast bedankt, Henri
Link naar reactie
Hallo HarryO, Misschien kun je mij ook helpen. Mij AEG 86740 (PNC91400233900) laat de wasverzachter achter in het bakje. Alle 3 de magneetventielen van de inlaat heb ik getest en werken. Ik heb de hele unit waar het zeepbakje ingaat uit de machine gehaald en de kanaaltjes allemaal schoongemaakt (doorgeblazen met compressor) maar zonder resultaat. Ik heb een kort programma voor de machine gezeten zonder zeepbakje, maar er komt nooit water uit de gaatjes boven het wasverzachter-bakje. Weet u wat de oorzaak kan zijn? Ik heb de machine al een aantal keren gerepareerd, het zou toch jammer zijn als ik hem nu echt miet afdanken. Alvast bedankt, Henri
Link naar reactie
@ Michel: de toetsen combinatie is Voorwas en Spoelstop. Deze na het starten van de machine samen indrukken en ingedrukt houden. Als je alleen voor afpompen kiest gaat de pomp dan draaien? Als je alleen voor centrifugeren kiest gaat hij dan geleidelijk naar het hoogste toerental of gaat hij in het geheel niet draaien of in één keer naar het maximale toerental?
Link naar reactie
Hallo, Zou iemand mij lease kunnen helpen? Mijn wasmachine AGE Lavamat ( L76819 silence type P6959538) geeft een EGO melding. Bleef eerst pompen bij uitschakelen. Nu heb ik rechts onder de wasmachine de pomp schoongemaakt. De machine blijft nu bij uitschakelen constant zoemen en EFO blijft piepen. Mag kan ik doen? :( Zou iemand mij kunnen helpen? Groetjes Nina
Link naar reactie
EFO: De beveiliging tegen wateroverlast,aqua-control, is in werking getreden. Dit omdat er nu denk ik water op de bodem plaat is gelekt bij het schoonmaken van de pomp. Verwijder het achterpaneel en maak de bodemplaat onder in de machine goed droog. Je ziet daar een vlotter zitten, maak deze ook goed droog.
Link naar reactie
Ik heb een AEG L76850A type HI056323. Gisteren alleen iets gespoeld, zonder zeep. De hele vloer stond blank. Foutcode EF0. Ik heb alles drooggemaakt, de zeef en de rubberbanden gecontroleerd en het water via het slangetje weg laten lopen. Als ik de stekker weer in het stopcontact stop en het apparaat aan zet, staat de foutcode EF0 er weer en er zijn ook 3 piepjes te horen. Even later begint het apparaat te zoemen. Kan ik zelf nog iets doen of kan ik beter een monteur bellen? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Ik heb een AEG L74850 silent system plus. Ik heb een fout code e21 en bij het uitlezen van de fout code krijg ik eerst een rood knipper lampje daarna twee keer geel. De afvoerpomp draait soepel. En alles is schoongemaakt. Maar mijn machine wil niet aan. Ook bij het opnieuw opstarten van de wasmachine hoor ik alleen gebrom van iets dat vast zit. Wat zou dit kunnen zijn..? Iemand een idee.
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...