Ga naar inhoud

resetten Aeg lavamat


Aanbevolen berichten

  • Reacties 272
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Los je niet op met een reset. Controleer het asje tussen de programma knop en de grijze of blauwe selector schakelaar op de module. Zet de machine eens uit en draai de programma knop stap voor stap door. Blijft hij ergens hangen? Controleer de module op lose contacten en koolborstel gruis. Als dit het niet op lost dan de machine aanzetten en de programma knop stap voor stap door draaien en tussen iedere stap 10 seconden wachten. Eindig in de Uit positie. Zet hem dan weer uit en weer aan.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Onze wasmachine AEG Lavamat LRegina, type H105633, geeft foutcode E68 aan. Iets met het verwarmingselement? Geen idee aangezien het probleem is dat de machine wel piept dat hij afgelopen is, maar niet meer op 0 springt. Ik snap even de relatie hier tussen niet. Kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
Lijkt op een aard sluiting van het verwarmings element. Meet het element door, Moet 25 á 50 Ohm zijn tussen de buitenste aansluitingen en oneindig tov aarde, dus het metaal van het element zelf. Als dit goed is doe dan de stekker eens andersom in het stopcontact, wat doet hij dan?
Link naar reactie
Hi, Wij hebben een AEG F65000VI1p/ 911D2163A2 en deze lekt water uit de Voorzijde als het programma loopt. Kuip zit vol water als ik hem open tijdens het programma. Filters schoon incl pomphuis, sifon schoon. Heb geen foutcodes kunnen krijgen. Wat kan er mis zijn? Hartelijk dank! Gr Gerald
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Goedemorgen, Ik heb een AEG L86850 type H1056113. Gisteren een wasprogramma gedraaid nadat een week de stroom eraf was geweest en nou centrifugeerd hij niet meer, komt niet op toeren. Dit al een keer eerder gehad maar toen de monteur kwam en hem nakeek/resette deed hij het gewoon weer. Daarom wil ik het nu proberen om zelf op te lossen zonder weer voor niets voor de monteur te moeten betalen. De foutmelding is EF 5. Zou iemand mij kunnen helpen. Met vriendelijke groeten, Esther
Link naar reactie
Heeft iemand ervaring met het resetten van de lavamat_turbo wasdroog combi? Hij is 4 maanden oud. Hij zat nu half vol met water toen het programma al afgelopen was. Deurtje was ook ontgrendeld. Toen wilde we heb nogmaals laten draaien, in de hoop dat het dan wel goed zou aflopen, maar nu draait hij helemaal niet meer. De timer telt wel af. Deurtje blijft vergrendeld en was zit er nog in. Hij gaf de eerste keer wel een E20 melding (afvoer). Daarna niet meer, geen andere kleur lampjes dan normaal...
Link naar reactie
@ Hanneke: Probeer de foutcode eens uit te lezen. Zet de machine aan op een willekeurig programma en druk dan de toetsen Voorwas en Inweken samen in en houd ze ingedrukt. Werkt dit niet dan de toetsen Kort en Vlekken proberen. Geen andere combinaties proberen, je kunt daarmee de machine ontregelen.
Link naar reactie
mijn regenwaterput pomp was uitgevallen dus terwijl mijn wasmachine opstond kreeg deze opeens geen water. Deze sloeg in alarm water voorziening terug ok, maar wou niet werken. Het wasmachine bleef water pompen maar wou niet starten. Ik trok toen het zeepbakje beetje open of te kijken of water door ging. Ik sloot deze onmiddellijk en toen bleef er water komen via het bakje. Opeens EFO code. Mijn vrouw deed de deur open van de wasmachine en het water stroomde eruit. Terug gesloten water afgelaten, filter proper gemaakt en volgende dag was de code efo weg. Maar nu pompt hij water kuip zit half vol maar krijg code E10. hij wil niet starten
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...