Ga naar inhoud

resetten Aeg lavamat


Aanbevolen berichten

  • Reacties 272
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste Harry, Onze AEG Electrolux Lavamat 52600 (Prod. No.:914524002/01, Seri no:643 00015) werkt nog wel maar stopt na ongeveer 1 minuut. Lampje van de deur brandt dan constant. Normaliter hoort die uit te staan tijdens de wascyclus volgens mij. Foutcode proberen te vinden door "Kort"en "Voorwas"in te drukken (knop op 60 Bonte was" gezet) en dan krijg ik: - Lampjes "Start/Pauze" en "Einde" knipperen samen 2x rood - Lampje "einde" knippert 3x Rood Wat zou er mis kunnen zijn? Bij voorbaat dank, Aart
Link naar reactie
Beste Harry, Wij hebben een AEG Lavamat protex plus, model L87685FL type FLI066HB3. Deze is midden in een programma volledig uitgevallen. Er is geen kortsluiting opgetreden, groep is niet uitgevallen. Apparaat reageert nu nergens meer op, kan niet eens meer aangezet worden. Geen display, geen geluiden. Enig idee wat dat zou kunnen zijn en kunnen wij hier zelf nog iets aan doen?
Link naar reactie
Volg het netsnoer naar binnen. Je komt dan bij de hoofd module uit. Controleer alle stekker verbinding hierop. Doe het zelfde op de bedienings module en de module bij de motor. Als dit niet helpt haal dan de hoofd module uit zijn behuizing en controleer hem op gesprongen onderdelen of losse soldeer contacten. Op die module zit ook een IC-tje met 7 pootjes (3 en 4) Controleer deze op scheurtjes. Bij twijfel een paar duidelijke fotos maken en op internet zetten waar we ze kunnen zien.
Link naar reactie
Beste Onze wasmachine l75678fl type fli066hm1 geeft als foutmelding E10, sit zou willen zeggen dat er geen water toevoer mogelijk is, maar dit is niet het geval, ze wast en op een bepaald moment stopt ze en geeft ze de foutmelding E10 aan, wat zou dit kunnen zujn en kan ik dit eventueel zelf oplossen?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Beste Harry, Ik heb een AEG Lavamat Turbo Wash & Dry Protex, Model L76680NWD, Type FLI5564M2, Prod. No 91460360900. De droger doet het niet meer goed. De droger maakt de cyclus niet af, maar stopt meestal binnen een kwartier nadat de droger is aangezet. De kleren zijn dan dus nog niet droog. Enig idee wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen? Met het wassen is er geen probleem. Groet, Marie
Link naar reactie
Zonder dat er een foutmelding op het display staat ? Lees de fout anders eens uit. Zet de machine aan op een willekeurig was programma en start hem op. Druk dan de toetsen Start/Pauze en Start uitstel samen in en houd ze ingedrukt. Welke melding krijg je dan te zien ? Ik verwacht dat de droger unit vol zit met stof ophoping en denkt dat de was al droog genoeg is.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Beste Harry Onze aeg heeft door een kapotte toevoerslang een efo code gegeven heb alles goed droog gemaakt en toen kon de was gecentrifugeerd worden dus dacht appeltje eitje dus niet Bij het wassen wordt de machine half vol gevuld wat nooit was en krijg de code e10 bij het indrukken van de pauzeknop en startuitstel krijg ik de code e11 In de deur staat 914531728 1 Hoop dat je info voor mij hebt de machine is 36 maanden oud
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...