Ga naar inhoud

[Hedvd player-3102] Beeld loopt vast bij dvd-game


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb een dvd-speler gekocht (niet voor de computer). Nu speelt deze dvd de meeste dvd's goed af. Alleen 'n bepaalde dvd-game niet. Het betreft hier een dvd-game van een bekend spel van de Nederlanse televisie. Iedere keer als ik deze dvd-game speel, dan loopt het beeld vast. En de speler reageert dan niet meer, als ik op de knoppen van de afstandbediening druk. Het enige wat dan lukt is om de speler via de powerknop weer aan de praat te krijgen. Nu heb ik deze dvd-game ook op andere dvd-spelers geprobeerd. En daar deed-tie het probleemloos. Deze dvd-spelers waren wel van bekende merken moet ik erbij zeggen. Verder heb ik de dvd-game ook op een andere Hedvd player-3102 geprobeerd, en daar kwam het probleem ook voor. Hieruit concludeerde ik dat ik waarschijnlijk geen defecte player heb. Maar dat ik het probleem moet zoeken in de sfeer van, fabricagefouten (dus B-merk), slechte firmware of systeemeisen. Ik heb ff op de doos gekeken van de speler, en op het hoesje van de dvd-game. Ik kan geen systeemeisen vinden waaraan de speler niet voldoet. Dus volgens mij moet iedere speler elke in de winkel gekochte dvd kunnen spelen. Of is dat niet zo? Weten jullie het? Wat betreft firmware. Ik weet eigenlijk niet eens of er voor zulke dvd-spelers firmware wordt gemaakt. In ieder geval kan nergens op internet er iets over vinden. Als het niks met deze 2 dingen te maken heeft ben ik bang dat ik een B-merk speler gekocht heb. Heb trouwens ook een andere scartkabel geprobeerd. Waar denken jullie waar het probleem aan ligt?
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...