Ga naar inhoud

miele wasmachine W2515 lekt


Fanna

Aanbevolen berichten

Bij grotere wassen lekt de machine bij de laatste spoeling bij het zeepbakje. Ik heb het pluizenzeefje schoongemaakt, de slang van de wasmachine naar de afvoer en het zeepbakje. Lekken wordt steeds heviger, nu ook al bij middelgrote wassen. En bij grote was klotst het water eruit. Lijkt een verstopping te zitten, maar waar en hoe kan ik daarbij?
Link naar reactie
Zeker altijd je vloeibare zeep in de bak gedaan?? Hierdoor gaat de slang van de zeepbak naar de trommel verstoppen Ik zou eens een paar keer een waterkoker met kokend water erin doen en daarna meteen 1 met koud water Of je moet de voor en zijkant verwijderen maar dan moet je wel iets handig zijn Of een monteur bellen want waarschijnlijk zijn ook wel je ontluchtingsslangen verstopt en pompt en centrifugeerd hij slecht Laat weten waar je woont als je intresse in een goed adres hebt
Link naar reactie
Waarschijnlijk zijn de gaatjes van bovenaf verstopt dus dan spuit hij het niet in het bakje van de wasverzachter. Maar ernaast. Maak dit schoon met een afwasborstel Of de slang die bovenop de trommel naar de zeepbak loopt is verstopt dan kan de trommel niet goed ontluchten Heet water kan je gewoon in de zeepbak gooien geen probleem
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...