Ga naar inhoud

Leadtek WinFast TV 2000 XP Remote


Aanbevolen berichten

Nou, je kijkt ff in de meegeleverder handleiding denk ik he, das alles. Waarschijnlijk moet je hem in een PCI slot doen en dan opstarten en dirvers installeren. Dan met het meegelverde programma naar zenders zoeken en klaar is kees. Misschien dat je sommige zenders ook met de hand moet inprogrammeren omdat het programma ze niet kan vinden.
Link naar reactie
[quote:d9d4bcf63b="Ruudfeen"]Met de goede drivers heb je ook teletekst, wat eigenlijk niet in de specificaties staat. Deze drivers staan waarschijnlijk niet op de cd-rom. Als je de nieuwste download zul je wel teletekst hebben. Het installeren daarvan is wat lastiger. Als je teletekst niet boeit zou ik gewoon de drivers van de driver cd gebruiken[/quote:d9d4bcf63b] thanx voor de info, nee ik gebruik op dit moment geen teletext, ik wil deze kaart gewoon voor het branden van programmas en films. nog een vraag: kan ik een videorecorder op die videokaart aansluiten ?
Link naar reactie
[quote:e8af6630b2="bradley"][quote:e8af6630b2="Ruudfeen"]Met de goede drivers heb je ook teletekst, wat eigenlijk niet in de specificaties staat. Deze drivers staan waarschijnlijk niet op de cd-rom. Als je de nieuwste download zul je wel teletekst hebben. Het installeren daarvan is wat lastiger. Als je teletekst niet boeit zou ik gewoon de drivers van de driver cd gebruiken[/quote:e8af6630b2] thanx voor de info, nee ik gebruik op dit moment geen teletext, ik wil deze kaart gewoon voor het branden van programmas en films. nog een vraag: kan ik een videorecorder op die videokaart aansluiten ?[/quote:e8af6630b2] Ja dat kan.
Link naar reactie
[quote:72cdceec63="Ruudfeen"]Met de goede drivers heb je ook teletekst, wat eigenlijk niet in de specificaties staat. Deze drivers staan waarschijnlijk niet op de cd-rom. Als je de nieuwste download zul je wel teletekst hebben. Het installeren daarvan is wat lastiger. Als je teletekst niet boeit zou ik gewoon de drivers van de driver cd gebruiken[/quote:72cdceec63] Kan je me vertellen hoe dat gaat? Het viel me namelijk al op dat ik onder linux wel teletext had, en onder windows niet.
Link naar reactie
[quote:fbe2456fdc="Martijn Hogendorf"][quote:fbe2456fdc="Ruudfeen"]Met de goede drivers heb je ook teletekst, wat eigenlijk niet in de specificaties staat. Deze drivers staan waarschijnlijk niet op de cd-rom. Als je de nieuwste download zul je wel teletekst hebben. Het installeren daarvan is wat lastiger. Als je teletekst niet boeit zou ik gewoon de drivers van de driver cd gebruiken[/quote:fbe2456fdc] Kan je me vertellen hoe dat gaat? Het viel me namelijk al op dat ik onder linux wel teletext had, en onder windows niet.[/quote:fbe2456fdc] [url=http://www.leadtek.com.tw/eng/support/download.asp?downlineid=63]driver download pagina[/url] Ik twijfel nu of het alleen een driver update is, volgens mij moet je ook de 'application' hebben. Iig als je de laatste versies download heb je volgens mij wel teletekst. Op die site staat ook nog een uitleg hoe je de drivers installeert.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...