Ga naar inhoud

DVD-Speler functioneerd wel maar eigenlijk ook weer niet!!??


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een probleem met mijn DVD-speler. Elke keer als ik er een DVD-tje inleg, duurt het even, en dan krijg ik een blauw scherm voor waar een foutmelding opstaat Ik heb laatst namelijk een processor, moederboard en geheugen upgrade gedaan, en toen heb ik er gelijk een DVD-speler bij besteld. Het gaat hier om de LG 16x OEM DVD speler. Hierbij heb ik dus geen software gekregen!! Of ligt het er misschien aan dat ik nog geen drivers voor de DVD speler heb geinstalleerd!?? P.S. ik heb windows xp SP2 Englisch Edition. Als iemand drivers kan vinden zijn die ook heel welkom!! Alvast bedankt, Idol
Link naar reactie
Inderdaad, heb je een nieuw mainboard in je pc gezet zonder C: te formatteren? Dit gaat vaker fout dan goed. Een nieuw mainboard heeft vaak allerlei toegevoegde functies die het oude board niet heeft, en bovendien heeft het oude board functies waarvoor een bepaalde driver geladen wordt, van een bepaald type en merk, en deze kunnen bij je nieuwe mainboard wel heel anders zijn. Eigenlijk verbaast het me dat je nieuwe computer voor de rest nog wel werkt. Dan heb je wel een beetje geluk gehad, in mijn ogen. Gewoon doen wat Mastergeek aanbeveelt: Formatteren die handel en hoogstwaarschijnlijk gaat het dan wel goed. Voor een dvd speler hoef je normaal gesproken ook geen driver te installeren, die heeft XP standaard in huis. Groetjes van Jan Willem, en laat je nog eens weten hoe het afgelopen is? :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...