Ga naar inhoud

Welke headset?


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een nieuwe headset, want ik zit nu met een Logitech Dialog-812 (Die van unreal tournament SE 2004 ja :( ) en van dat ding krijg ik na een half uur pijn aan mn tere oortjes. Maar welke ik moet nemen weet ik niet helemaal Het word zowiezo zo'n DJ headset met van die grote oorkleppen, 8) omdat die in het algemeen leker zitten en mn oren vaak beter kunnen verzieken. welke headset word mij aangeraden? budget = een middeklasse headset, niet 25€ maar ook niet 200€ :P Als het maar comfortabel is, fatsoenlijk geluid leverd. Geen fratsen dat scheelt :)
Link naar reactie
Pfff wat zijn die krengen duur als je er een mic bij aangeplakt wilt hebben :o (gesloten ht + mic va. 199!€) gelukkig zijn de koptelefoons al een klap goedkoper :lol: HD 200 V3 MASTER € 49,58 per stuk (excl. BTW) HD 200 Master HD 202 € 25,21 per stuk (excl. BTW) Gesloten dynamische hoofdtelefoon HD 210 € 49,58 per stuk (excl. BTW) Gesloten hoofdtelefoon. HD 212 Pro € 42,02 per stuk (excl. BTW) Gesloten hoofdtelefoon
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...