Ga naar inhoud

Audio cd naar mp3


Aanbevolen berichten

[quote:9dc7735528="suar"] Maar het zal wel meevallen, het is een Indiase cd, en die worden hier in de winkels al gekopieerd verkocht, dus....... [/quote:9dc7735528] Ok, als BOL.com het niet heeft, dan moet je er toch op één of andere manier aan komen. En de meeste indiase muziek is toch al plagiaat. :P [quote:9dc7735528="suar"] Nee, ik krijg wederom die foutmelding iets met APIX (03) en dan een code, dus wat nu???? [/quote:9dc7735528] Geen idee, heb je toevallig een andere CD of DVD-drive waarop je het zou kunnen proberen? [quote:9dc7735528="suar"] Kan ik niet gewoon met Make torrent de bestanden van de cd selecteren en zo op de torrentsite zetten of zijn het dan geen mp3's maar audio-files???? Sorry als dit een Heeeele domme vraag is hoor... :oops: [/quote:9dc7735528] Nee, dat kan idd. niet. Lukt rippen naar .WAV wel? Van die .WAV bestanden kun je wel een torrentje maken.
Link naar reactie
[quote:3dc28e6888="Obi-wan-kenobi"]Naar WMA bedoel je? Voor rippen naar MP3 met WMP heb je een speciale plugin nodig waarvoor je moet betalen.[/quote:3dc28e6888]Als ik in Windows Media Player 10 naar de opties ga en dan naar het tabblad 'Muziek rippen' heb ik de volgende vier opties: *Windows Media Audio *Windows Media Audio (variabele bitsnelheid) *Windows Media Audio zonder kwaliteitsverlies *mp3 WMP10 is legaal gedownload bij Microsoft zelf toen deze versie uitkwam en ik heb verder geen betalingen gedaan of cracks eroverheen gegooid.
Link naar reactie
[quote:7c05416611="gerben"]De standaard mp3 van WMP gaat meen ik maar tot 56 kbps, met een gemankeerde fraunhofer codec.[/quote:7c05416611]Kwaliteitsopties: *128kbps *192kbps *256kbps *320kbps Ik weet niet welke "Turboversie" van WMP10 ik dan gedownload heb bij Microsoft, maar was gewoon via www.microsoft.com/mediaplayer en op de pagina die dan verschijnt 'Windows Media Player 10'
Link naar reactie
[quote:1ef50b2a50="Richard78"] Kwaliteitsopties: *128kbps *192kbps *256kbps *320kbps Ik weet niet welke "Turboversie" van WMP10 ik dan gedownload heb bij Microsoft, maar was gewoon via www.microsoft.com/mediaplayer en op de pagina die dan verschijnt 'Windows Media Player 10' [/quote:1ef50b2a50] Je hebt gelijk, ik zie het nu ook. :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...