Anko Geplaatst: 4 februari 2015 Delen Geplaatst: 4 februari 2015 De machine geeft fout watertoevoer aan. Toevoer van kraan is goed. Filtertje in de aanvoerslang is schoon. Iemand een idee? Link naar reactie
Miele-fan Geplaatst: 5 februari 2015 Delen Geplaatst: 5 februari 2015 Neemt de machine wel water of helemaal niet ?? Link naar reactie
Anko Geplaatst: 5 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2015 Hij neemt helemaal geen water. Je hoort hem iets van pompen als je het programma start ofzo maar geen water stromen. Daarna gaat de trommel een paar keer heen en weer en geeft dan de foutmelding. Link naar reactie
Miele-fan Geplaatst: 5 februari 2015 Delen Geplaatst: 5 februari 2015 De machine begint volgens mij altijd met pompen Je kan de het bovenblad verwijderen en dan een kleine tik geven op de waterwisselaar soms draaid deze niet en moet hij eff opgang geholpen worden Als je een foto ergens zet van en paneel dan kan ik je helpen om hem in het tekst programma te zetten dan kunnen we alles doortesten Je kan ook vertellen waar je woont dan kan ik je of zelf helpen of ik kan een goed adres geven ? Link naar reactie
Anko Geplaatst: 5 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2015 Als je me kan helpen graag. Ik woon in Putten (gld) Link naar reactie
Miele-fan Geplaatst: 6 februari 2015 Delen Geplaatst: 6 februari 2015 Sorry dat is me te ver ik woon namelijk ten noorden van Amsterdam Zet een foto of plaatje hierop en dan kan ik je helpen met het testprogramma je kan dan ook rustig aan meten of er spanning op de juiste punten komt Link naar reactie
Anko Geplaatst: 6 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2015 Hierbij een foto van het front van de machine [IMG]http://i58.tinypic.com/fegk8z.jpg[/IMG] Link naar reactie
Miele-fan Geplaatst: 6 februari 2015 Delen Geplaatst: 6 februari 2015 Ik denk dat het niet gaat lukken maar er is 1 ding wat je kan proberen Deur dicht Machine uit Start indrukken en ingedrukt houden Machine aan Zodra er iets gaat branden in het display Start los en 3 keer indrukken 3e keer vasthouden An dan kijken of je er een scherm in beeld komt Dan zoek je verbruikers op en kan je alles selecteren laat maar weten of dit lukt Als dit niet lukt kan je alleen maar iemand laten komen die een laptop heeft met optische interface Maar volgens mij is de machine nog niet zo oud en heb. Je dus recht op een coulance regeling als ke dit via miele Nederland regelt Jammer dat je zo ver weg woont anders had ik je graag geholpen Link naar reactie
Anko Geplaatst: 9 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2015 Hoi Miele-expert, Bedankt voor je hulp tot zover. De machine is idd nog niet heel oud. Heb een miele-monteur ingeschakeld, deze komt morgen langs. Hoop dat het meevalt. Grt. Link naar reactie
Miele-fan Geplaatst: 9 februari 2015 Delen Geplaatst: 9 februari 2015 Ik denk dat de rekening niet meevalt. Maar laat je niet zo maar betalen van deze machine mag je iets verwachten en er moet dus een goede coulance regeling gemaakt worden ik denk dan je maar 20 a 25 % hoeft te gaan betalen Link naar reactie
Miele-fan Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 En is je probleem opgelost ? En wat was de oorzaak?? En de kosten Zodat andere mensen hier ook iets aan hebben?? Link naar reactie
Anko Geplaatst: 22 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2015 Het automatische waterslot was defect. Slang vervangen en nu doet ie het weer. Kosten 225,- na coulance... :S Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.