Ga naar inhoud

Miele W5903 WPS geeft fout watertoevoer


Anko

Aanbevolen berichten

De machine begint volgens mij altijd met pompen Je kan de het bovenblad verwijderen en dan een kleine tik geven op de waterwisselaar soms draaid deze niet en moet hij eff opgang geholpen worden Als je een foto ergens zet van en paneel dan kan ik je helpen om hem in het tekst programma te zetten dan kunnen we alles doortesten Je kan ook vertellen waar je woont dan kan ik je of zelf helpen of ik kan een goed adres geven ?
Link naar reactie
Ik denk dat het niet gaat lukken maar er is 1 ding wat je kan proberen Deur dicht Machine uit Start indrukken en ingedrukt houden Machine aan Zodra er iets gaat branden in het display Start los en 3 keer indrukken 3e keer vasthouden An dan kijken of je er een scherm in beeld komt Dan zoek je verbruikers op en kan je alles selecteren laat maar weten of dit lukt Als dit niet lukt kan je alleen maar iemand laten komen die een laptop heeft met optische interface Maar volgens mij is de machine nog niet zo oud en heb. Je dus recht op een coulance regeling als ke dit via miele Nederland regelt Jammer dat je zo ver weg woont anders had ik je graag geholpen
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...