Ga naar inhoud

dvd wordt geweigerd


Aanbevolen berichten

ALs ik een dvd heb gebrand en wil deze vervolgens afspelen in mijn dvdspeler,krijg ik de melding"wrong region".Laatst had ik er geen problemen mee.Ik gebruik een analoge videocamera en zet het opgenomen beeld om naar dvd-formaat wat ik vervolgens wil gaan branden. Ik de laatste Aldi configuratie.Ik gebruik nero als brandsoftware. Ik heb het ook al in Powerdirector geprobeerd,maar helaas(software wat bij het systeem is bijgelerd) Wie wil mij helpen?Gezien er voor er voor mij belangrijke beelden bij zijn wat ik op dvd wil hebben. Mijn dank is groot!!!
Link naar reactie
Gaat het om 'n dvd speler in je computer of 'n standalone versie? Je zou anders eens kunnen kijken of je de speler, als 'ie in je computer zit, regiovrij kunt maken. Ik heb begrepen dat er diverse tooltjes zijn die dat kunnen. Ik heb zo 1-2-3 geen link voor je maar misschien Google wel :wink: Grtz. van Jan Willem [color=red:4ed3ebebb1]Edit: Ik heb zo in de gauwigheid wat gevonden. Kijk [url=http://forum.rpc1.org/portal.php] op deze site[/url] voor bovengenoemde tool[/color:4ed3ebebb1] Let wel even op, dit heb ik van een andere website gekopiëerd: [color=blue:4ed3ebebb1]Voor je DVD speler, het merk staat op een sticker bovenop de speler. Om dat te kunnen lezen moet je eerst de dvd speler even uit de computer halen. De firmware kan je niet van de site van de fabrikant downloaden. Voor regiovrije firmware kan je deze proberen. Voor bijna alle spelers/branders is hier firmware te vinden. Let wel op: 1. Je moet nog steeds een programma draaien als bijvoorbeeld DVD Region Killer, omdat anders de afspeelsoftware de regiocheck overneemt, met als gevolg dat je nog steeds een beperkt aantal wijzingen hebt. 2. Als je later flasht met een firmware van de fabrikant zelf, is de regiobescherming weer terug. [/color:4ed3ebebb1]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...